Arvasikos joku muu saman ? Matti ja Mervi jälleen yhdessä. Matti on jättänyt Jennin. Nyt sitten kohta Jenni kertoo, miten kävi.

Ketä kiinnostaa? Oliko tämä taas joku uutisia varten tehty kaupallinen juttu ? Kuinka kauan kansa on kiinnostunut Matista ja Mervistä ?

Avainsanat: matti ja mervi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 10:45

tuo niiden juttu on jo niin moneen kertaan kuultu, et jo kyllästyttää, joten media hyvä...keksikää nyt jotain parempaa palstoillenne, kuin nuo kaks joka viiko lööpeis...pah...

Kysyjän kommentti

Matti ja Mervi, turhat julkkikset !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 15:30

Kait saavat fyffee lehtijutuista, Matti ja Mervi. Elämä on laiffia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.06.2009 - 16:07

Kansa lukee just niin kauan, kun lehdet jaksaa kirjoittaa. Ei kiinnosta moinen Matin ja Mervin soutaminen ja huopaaminen. Taitavat olla molemmat latvavikaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 16:10

Itse ne saavat siitä rahaa ja rahan vuoksi varmaan Matti sovitellut tiensä takaisin mustan makkaran tykö. Ei vois vähempää kiinnostaa ja sitä paitsi arvasihan tuon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 16:19

Ei enää kiinnosta niiden kakaroiden kotileikki. Se loppuu sitten kun jompi kumpi juo itsensä hengiltä. Voisi jo kohta löydä vetoa kumpi on eka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:52

Ei ole enää kiinnnostanut pitkään aikaan tämän(kään) parin yhteenotot eikä rakkauden valat.
On ollut yhtä soutamista ja huopaamista.
Harmittaa vaan kun Matin pää ei kestänyt ja hyvä urheilijan ura meni "mäkeen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:20

Pahasti tuota pelkäsinki.Millo se mies tulee järkiisä??? Maailmassa on paljon ja parempia naisia ku Mervi.Ihmeellistä soutamista ja huopaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:44

Tätähän tässä odoteltu jo kauan. Seuraavaksi palstoilla luultavasti Matin ja Mervin ero. Vedonlyöntisuhde olisi ehkä fifty sixty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 23:10

Eipä moinen kiinnosta hirveästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 08:33

Veikkaan että tuo taistelupari tulee pyörimään yhdessä koko loppuelämänsä. Ei kyllä sinällään kiinnosta noidenkaan asiat.
Pitävät itsensä otsikoissa ja saavat siitä vielä rahaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:47

Kyllä on sit ihmeelinen pari. en ymmärrä tollaisia ihmisiä lainkaan. kun päivät ryypätään ja rellestetään. sit toinen hakataan miltei hengiltä. mä sano et ne sais painua hornan tuuttiin koko pariskuinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:11

Matti voi kertoa ja tehdä mitä tahansa,ei kiinnosta tippaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 15:05

Ei tuo Matti niin hemaiseva ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:23

just joo, härmän dynastiaa ja dallasia, juoneton juonta loputtomiin ...