vastaukseni oli jäänyt jostain syystä kesken Hurjatalle,kettu kysymyksestä.

Tarkoitin tietysti,että näin tiellä kuolleen aikuisen ketun,en sotkenut poliisia tähän juttuun,kyllä sain taas kerran makeat naurut,kun luin joninin vastauksen jatkon,nämä ketunpojat näin eri päivänä,kun tämän kuolleen aikuisen ketun.Tässä on selvää selityksen makua,mut ei voi mitään.

Avainsanat: ketunpojat kettu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 11:00

no älä ole murheissa siit kettu parasta, ei häl enään kipuja jos kuollut jo ol...

Kysyjän kommentti

Kettuparka oli jäänyt auton tönäisemäksi,kun makasi ajotienlaidassa,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 14:23

JOspa se vain teeskenteli kuollutta, niinkuin siinä kansansadussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 14:33

Minulla on noita sananmuunnoksia yli 2000 tallennettuna eli oliko kettu vinos vai? Totuuteen :olin ajanut siilin yliste luultavasti jo moni muukin niin aiton renkaassa oli 101 piikkä .no totuus n.100.onneksi ei kumi puhjennu. muuten miksi Lappeenrannassa harrastetaan vieläkin muuta ilmailua kun purjelentoa ja kaksivärisiä autoja on paljon liikenteessä.Jotaoin niissä lukee alkaen P .ettiiköhän ne sinua ku oot teurastanu ketun?

Lähteet:
havainnot ja kirjoitusvirheet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:26

kuollu ku kuollu, surku juttu joka tapauksessa ...