Miksi hevonen potkii?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2008 - 21:12

Rakkaudesta, pelosta, vihasta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2008 - 23:20

Hevonen potkii rakkaudesta ja vihasta, mutta myös monista muista tunteista. Hevonen voi potkia esimerkiksi itsepuolustukseksi. Se voi myös potkuillaan haluta näyttää, kuka määrää.

Lue lisää alla olevasta ratsastusfoorumin keskusteluketjusta:
ridefoorumit.saittivelho.fi/...-1419.html

Lähteet:
ridefoorumit.saittivelho.fi/...-1419.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2008 - 23:15

koska se varoittaa vaarasta muille hepoille! Luulisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2008 - 10:56

puolustaakseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2008 - 20:38

Se potkii kun ei osaa lyödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2008 - 10:10

monesta eri syystä. kesällä jos on kärpäsiä ja muita ötököitä, jos se on vihainen, ilo potkuja jen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2008 - 23:19

ja kun ei ole nyrkkejä joilla lätkiä ja mätkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.08.2008 - 14:24

monesta eri syistä, joskus vaan hätyyttääkseen pois esim. kärpäsen tai sitten on ns. ilopukit ja kun se puolustaa itseään tai on muuten vain epävarma.
tai voi olla että testaa ihmistä. tai vihaisena ja huonotuulisena varoittelee. tai sitten ei halua että takajalkoihin kosketaan jos ne on arat tai muuta. :)