Mitä saat, jos tilaat Zumba Fitneksen?

Avainsanat: zumba

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 23:35

Zumba® Fitness DVD Kit -tuotepaketin.

Tilaa nyt Zumba® Fitness DVD Kit -tuotepaketti ja saat kaiken tämän:

Zumba® Fitness Basics -kunto-ohjelma. Basics -kunto-ohjelmassa kolme suosikkiohjaajaa käy läpi jokaisen rytmin ja opettaa askeleet perusteellisesti alusta alkaen. Kesto noin 60 minuttia.

Zumba® Fitness 20-Minute Express -kunto-ohjelma. Täydellinen ohjelma silloin kun sinulla ei ole paljon aikaa! Tämä energinen ja sykettä nostattava ohjelma sopii sekä vasta-alkajille että edistyneemmille harjoittelijoille. Kesto noin 20 minuuttia.

Zumba® Fitness Sculpt & Tone -kunto-ohjelma. Ohjelmassa käytetään kehittämiäni Toning Sticks -käsipainoja ja sen avulla pääset keinuen ja tanssien hyvään kuntoon. Koko vartaloa muokkaava harjoittelu on todella hauskaa ja tehokasta! Kesto noin 45 minuuttia.

Zumba® Fitness Cardio Party on kunto-ohjelma, joka liikuttaa jalkoja, keikuttaa lantiota ja saa koko vartalon mukaan rytmiin. Salsan, Reggaetonin, Samban ja Afro-rytmien tahtiin poltat kaloreita erittäin tehokkaasti. Kesto noin 50 min.

Zumba® Fitness Total-Body Transformation Guide -oppaassa on ohjeita, jotka auttavat sinua syömään oikein ja pudottamaan painoa. Myös Zumba-ohjaajat antavat omia vinkkejään painon pudotuksesta ja vartalon muokkaamisesta.

Lisäksi saat nämä upeat lahjatuotteet:

•Zumba® Fitness Toning Sticks -käsipainot

•Zumba® Fitness LIVE! Workout -kunto-ohjelmassa on mukana Zumbaan villiintyneitä harrastajia. Eläydy musiikkiin ja anna Zumban viedä mukanaan! Kesto noin 55 minuuttia.

•Zumba® Fitness Flat Abs Workout -kunto-ohjelman avulla muokkaat itsellesi hoikan ja seksikkään keskivartalon. Kesto noin 20 minuuttia. Zumba® Fitness DVD Kit -tuotepaketti

Hinta: 69.95 €
Zumba® Fitness

Zumba® Fitness - Liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta!

Kolumbialaissyntyinen Alberto "Beto" Perez kehitti Zumba® Fitnessin 1990-luvun puolivälissä. Beto on tunnettu fitness-ohjaaja ja koreografi, joka on työskennellyt monille kansainvälisille supertähdille.

Beto on kasvanut perinteisen cumbian, salsan, samban ja merengue -musiikin parissa. Hän yhdistää näitä rakastamiaan Latino-rytmejä tämän hetken kuumimpiin tanssiaskeliin, ja näin syntyi Zumba® Fitness!

Sen jälkeen, kun Beto vuonna 1999 toi Zumba® Fitnessin Yhdysvaltoihin, siitä on tullut yksi maan nopeiten kasvavista, tanssiin perustuvista liikuntamuodoista! Sekä vanhat että nuoret nauttivat iloisesta ja tarttuvasta Zumba -tunnelmasta. Zumba® Fitnessin keinuvat tanssiliikkeet antavat kunnon kyytiä koko vartalolle.

Kysyjän kommentti

Tyhjentävä selitys, mutta anteeksi vain, en silti tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 01:06

hyvät selitykset, tuskin paljon muuta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 08:36

Paketin jossa on kolme suosikkiohjaajaa, en muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 09:12

Naapurit hyvälle mielelle, ja viitsitkö kellekkään kertoo et olet tuollaisen tilannu, tietysti luothan arki päivän huumoria maailmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:43

Eikös se ole joku uusi suosittu kuntoiluvideo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:43

Ei aavistustakaan,
mutta varmaa jotain laatua jos paketin nimi on chumba vai oliko se zumba?