Millaisia Ristikoita ratkotte mieluiten?minä pidän hepohkoista ristikoista. mutta en kuitenkaan sudokuista.

Avainsanat: mitä ristikoita ratkotte mieluiten

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 13:18

ristikkolehdistä musta pelikaani on mun suosikki. siellä on erilaisia ja helppoja ratkottavia. pidän itse paljon tavuristikoista. inhoan kryptoja ja sudukoja.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SENJA. Pelikaani on myös minun suosikkini. atvuista en paljoa pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 13:15

harvemmin tulee ratkottua, mutta silloin kun siihen ryhtyy, saisivat olla keskivaikeita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:23

Lähinnä jos jossain nuortenlehdessä tulee(Koululainen,Suosikki jne..)niin niitä ratkon.Mutta kryptot on best.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:23

Pidän erityisesti Hesarin perjantairistikoista, varsinkin kesäaikana, kun ne ovat yleensä sivunkokoisia. Tosin niiden täyttäminen edellyttää, että oppii ymmärtämään ristikon laatijan logiikkaa, joka HS:n tapauksessa on aika erikoinen. Eniten harmittaa se, jos täyttäminen ei onnistu ilman karttoja tai hakuteoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 13:39

Ei helppoja mutta ei vaikeitakaan, siltä väliltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:46

Inhoan ristikoita, ei ole alaani. Toki nuorena eli teini-ikäisenä niitä ratkottiin. Ovat mielestäni aika helppoja. Ristikot ovat mielestäni enemmänkin "kirjanpitäjätyyppien" juttuja, ei humanistien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:14

Helpot on niitä parhaita. Yleensä tulee ostettua niitä kärpäsristikoita, tai Jalmarin Extra Jätti ristikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:16

Tein ristikoita vielä pari vuotta sitten aika paljon. Sitten kerran kokeilin sudokua, minkä jälkeen en sitten normaaleja ristikoita tehnytkään. Nyt olen saanut sudokuista tarpeekseni ja olen tehnyt melkein vuoden lähes pelkästään japanilaisia ristikoita (siluettiristikoita). Joskus ostan iltiksen ja teen siitä kyllä ristikotkin, mutta myös sudokut, joista paras on hypersudoku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 14:34

Lehdistä tulee raksittua ristikoita joita on muuten mukava ottaa reissuun mukaan ja joutoajalla täytellä. Sudoko ja kryptot ovat ihan kivoja vaihteluita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:51

Kryptot parhaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 15:11

Kryptot on ykkösiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 15:27

Kryptot ja keskivaikeat ristikot.
Joskus ihan hauska ratkoa ristikoita, harvemmin enää tulee ostettua ristikkolehteä.
Joissakin jopa hyviä palkintoja, ei vaan ole kohdalle ne palkinnot sattuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 15:38

Helpot ja keskivaikeat ristikot suosikkejani, joskus kryptoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 18:37

koululais lehtien ja suosikkien ristikoista ja tietenkin kryptoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 20:07

Tykkään helpoista ja keskivaikeista,apu ristikot on minusta parhaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 20:32

Helppoja tai keskivaikeita, niitä mieluiten.
Sit tulee kuvaristikot. Sudokua olen kokeillut joitakin kertoja, mutta miun keskittymiskyky ( hermot )
ei riitä pyöritellä numeroita =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 21:21

Ennen täyttelin Seuran ristikon, mutta ajan mittaan se kävi liian helpoksi.
Nykyisin täytän enimmäkseen sudokuja, niistäkin vain sen vaikeimman. Tekee hyvää muistille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.06.2009 - 22:22

Tykkään vaikeista sudokuista. Muut ristikot saavat olla keskivaikeita tai joskus vaikeatkin menettelee. Niissä vaikeissa ainakin saa ajan kulumaan, kun etsii tietoa kaikista mahdollisista ja mahdottomistakin lähteistä. Kryptoihin kyllästyin. Olivat vähän pitkäveteisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 00:42

Itse en harrasta, mutta täältä löytyy:
www.sanaristikot.net/ristiko...yppi=flash