Joko olette heittäneet talviturkin pois?

Tänään kävin uimassa pienessä järvessä missä vesi ei ollut enää hirveän kylmää,siellä uiskenteli myös yksinäinen joutsen ja 2 sorsaemoa,toisella oli 10 poikasta ja toisella vain 4,ihana päivä,joka huomenna jatkuu.

Avainsanat: joutsen sorsat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 10:39

jep joskus viime kuussa hrrrrrrrrrrrrr kun oli kylmää

Kysyjän kommentti

Uiminen on mukavaa,kun vain uskaltautuu veteen,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 22:14

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 22:15

Edelleenkään ei ole Saimaa tarpeeksi lämmennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 22:29

Kyllä tuo samaaseen jäi periteisellä serkkupoikeen taapaamisella. Perinne 10 miestä ja jo 13. vuosi.Huumoria ehkä liiklaakin aina pakolinen sukuvika=sauna ,ei sanaharkkaa eikä mitään negatiivista.
Monet kokeillut mutta ei ole toiminut?

Lähteet:
Tästä oiis tarinaa kirjan verran ja sitten jatko-osa;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 22:46

en ol vieläkään uskaltanut, tänään vasta olikin eka lämmin päivä täälpäin, mut joskos sit kotolammes viimeistään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 23:14

Tänään pesin laiturin. Vesi vaikutti lämpimältä. Saatan piankin päästä järveen saakka. Ehken vielä huomenna, mutta varmaankin jo viikonlopulla, koska on luvattu hellettä ja silloin on melkein pakko mennä välillä järveen viilentymään. Se on minusta parasta kesässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 23:20

on siitä jo aikaa kun ekan kerran mulahdin, ei enää muista päivää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 00:02

Olen heittänyt talvikengät ja housut pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 07:30

Näihin lutakoihin miksi Seinäjoen seudulla tekoaltaita järviksi kutsutaan, en turkkiani heitä.
Enkä kyllä tuohon jokeenkaan.
Puhdasta vettähän niissä on mutta osaksi nevaveden väristä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 07:48

Minulla on ollut sama talviturkki päällä jo viisi vuotta. Minähän en järviin/mereen uimaan mene suomessa. Liian kylmää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:13

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:23

Heti kun jäät lähtivät.
Avantoa en ehtinyt tänä vuonna tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:25

En ole vielä raaskinut talviturkkia pois heittää. täytys sitä kyllä vähän ruveta ajattelemaan jos sen tekis jossain vaiheessa ennen kuin kesä on ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 16:44

Tais olla 2.6.2009 maarianhaminassa, suoraan vaan mereen ja vedenlämpö oli +11 mutta erittäin aurinkoinen päivä joten vilvoitti kivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 16:44

Vielä en ole kerennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 16:49

En moneen vuoteen, nyyh....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 20:54

Tänään mie sen tein. Oli niin kuuma päivä töissä ja kuumuutta piisasi mukavasti vielä kotiin päästyäkin. Kylmältä tuntui vesi, mutta ihanan virkistävä olo sen jälkeen.
Nyt ei olla mitattu veden lämpötilaa, mutta reilu viikko sitten se oli vasta +12, ei se varmaan siitä montaa astetta ole noussut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 12:07

Ei vielä, se tapahtuu vasta elokuun alussa Kreikassa ellei sitten hieman ennen sitä Gotlannissa tule pulahdettua Itämereen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2009 - 23:31

Tulipa tuossa toukokuun puolessa välissä käytyä pulahtaa. Kylmäähän se oli ja sairastuin moneksi viikkoa. Kyllä siitä paranin muutaman uimis kerran jälkeen. Kun aikamoinen vesipeto olen =)