Oletko menettänyt uskosi ihmisiin ?

Avainsanat: ihmiset usko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 20:31

Tämä on ikuisuuskysymys.
Olen ja en. Olen ikuinen optimisti, ellei satu paha päivä. Tähän kysymykseen on pakko antaa savolainen vastaus, suattoopi olla, tai olla olemati...
Emmä tiiä, emmä oikein tiiä.

www.youtube.com/watch?v=1lj_nB-TSY4

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 20:32

en ole,
päin vastoin uskoni on vahvistunut väittämään että jokaisesta koetusta ihmissuhteesta, siitä kurjimmastakin, jää jotain positiivista itselle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:33

En ole menettänyt..jos ei niitä yksittäistapauksia lasketa ja niin kuin vähäviisas tuossa edellä sanoo..kurjimmastakin voi oppia jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:39

en toki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 21:04

vähäviisaan kans aikas paljon samaa mieltä, joten niinkuin hän sen jo sanoi...otetaan kaikesta opiksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 21:06

'Taas olen vastarannan kiiski, mutta pakko tunnustaa että olen. Yhteen ainoaan mutta sekin riittää ainakin minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 21:59

Tänäänkin olen kohdannut ihania ihmisiä, tosin vain puhelimessa. Maailma on täynnä mukavia ihmisiä, vaikka niitä muitakin on ihan kiusaksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 22:20

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 22:41

En ihmisiin,mutta politiikkoihin kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 00:07

Yleisesti kyllä, henkilökohtaisesti en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:10

En ole, vaikka välillä on vähältä pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 10:45

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:36

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 17:57

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 00:26

Riippuu missä asiassa. Ihmiset ovat muuttuneet toisenlaisiksi mielestäni noin 15 vuoden aikana. Pahimpana paistaa arkinen välinpitämättömyys toisiaan kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 08:26

Laajemmassa mittakaavassa kyllä. Riippuu tietysti siitä mistä asioista on kyse. Mielestäni monet ihmiset elävät nykyään aika epätodellista elämää, perusasiat ja -arvot eivät ole hallinnassa.
Välinpitämättömyys kanssaihmisiä kohtaan on silmiinpistävä piirre nykyihmisissä. Enkä suinkaan politikkoja tarkoita vaan ihan niitä perussuomalaisia ihmisiä. Kateus ei ole kadonnut mihinkään, päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 18:16

Aika paljolti olen. Tämä kauhea välinpitämättömyys jopa läheisiä kohtaan tuntuu joskus kipeälle. Kaikki ovat niin itseriittoisia, tai luulevat olevansa, ettei vanhempia ihmisiä muisteta lainkaan. Tuntuu, että olen heille joskus täysin kuollut.