Ei ole mitään kissanhännänostoa, mutta kiitokset näin yhdessä ja erikseen kaikille jotka olette valinneet vastaukseni parhaaksi !!

!!! On niin mukavaa avata sähköposti ja huomata siellä "Paras vastaus"-viestejä. Ihan kuin opettaja kehuisi koulussa julkisesti vastaustani parhaaksi. Koulussa nimittäin sellaista ei juurikaan tapahtunut. Kiitos kaikille napsulaisille !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 18:48

Kiitoksia myös täältä kaikille.
Kaikki valinnat lämmittävät, eikä vähiten sellainen, jossa vastaajia on ollut parikin kymmentä ja on niistä tullut valituksi parhaaksi.
Kyllä sekin jotain antaa, vaikka olisi ollut ainoa vastaaja, sillä olisi se varmaan kysyjän kannalta noloa, jos ei tulisi yhtään vastausta.
Jos joku ihmettelee, miksi en aina itse valitse parhaita vastauksia, niin useimmiten syy on se, että ne vain livahtavat äänestykseen kun olen poissa liian kauan.
Osaan taas en haluakaan valita, sillä hyviä vastauksia on monta, joten annan yleisön päättää.

Kysyjän kommentti

On todella vaikeata päättää, mikä vastaus on ollut parhain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 14:55

Samanlaisia kiitoksia täältäkin päin! Se on aina kivaa, kun saa hiukankin tunnustusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 15:09

Näin on, samaa mieltä kanssasi; mukavaa saada positiivista palautetta tässä muodossa napsulaisilta eikös vain, silloin tosissaan kouluaikaan, vaik parhaansa yritti, kiitosta harvoin tippui, jos silloinkaan, hyvä ettei lannistuttu, napsulaiset onkin eri maata, kuin nuo silloset opet, hyvästä vastauksesta antavat rehellisen 'paras vastaus -palkinnon' (vaik se joskus vaikeeta onkin valita, kun paljon hyviä vastauksia), eikä kuten silloin kouluaikoina ns. pärstäkertoimen/open lellikin mukaan .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 16:33

Kivat sulle ja miekii kiitän tässä nyt yleisesti, kun jää joskus ne henk.kohtaisetkin kiitokset lähettämäti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 17:16

kiitokset myöskin sinulle ....onhan tuo todella kiva lukea valittu parhaaksi ja vieläpä, kun saa viestiäkin niin vot... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 17:48

Ole hyvä vain ja kiitos sinulle että olet laatinut meille mielenkiintoisia kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:01

Yhtyy kuoroon tähän, kiitosten sävelin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 00:11

JEp jep, jos mie vaikka kiittelisin tässä samalla! Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:29

Alvariinsa tulee postia "paras vastaus" (siis itselleni), en tiedä onko joka kerta kysyjä valinnut vai joku muu... muistelen että kysyjä aika usein.
Häntää en nosta siitä kuitenkaan , vastailen silloin kun teidän jotain, en anna linkkejä enkä käytä wikiä.
Kiitos kuitenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:57

Sinun vastauksistasi yleensä näkyy, että olet asiaa pohtinut etkä vain hätäisesti roiskaissut jotain vastauksen tapaista. Parhaaksi valinnat ovat siis olleet täysin omaa ansiotasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 18:25

Kiitos itsellesi, koska vastauksesi ovat olleet hyviä.