Miksi Varnan äkkilähdöissä hotellit ovat kaikki ns. jokereita. Höh! Kultahietikon äkkilähdöissä on hotelli melkein kaikissa...

Totesin, että lienee fiksumpaa majoittua Varnaan, kuin Kultahietikolle. Pistää vain epäilyttämään nuo määrittelemättömät majoitukset. Millaisia hotellikokemuksia teillä on Varnasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2008 - 14:20

Valitettavasti en osaa suositella mitään yksittäistä hotellia, mutta täältä löydät kymmeniä kävijäarvioita varnalaisista hotelleista:

www.virtualtourist.com/hotel...G-C-1.html

ja samoin täältä:

www.tripadvisor.com/Hotels-g...otels.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2008 - 14:25

Ihan hyviä ja tuoreita kokemuksia...
Palasin juuri viime sunnuntaina 8.6.08 Varnasta ja Kultahietikolta.
Halvat hinnat ja muuta mukavaa.
Ikävämpiä juttuja taas törkeät rahanvauhtajat ja muut kaupustelijat, joita saa koko ajan olla häätämässä pois.
Taksit ja julkiset on halpoja Suomeen verrattuna.
Hotelleja ja majoitusvaihtoehtoja on paljon...
Varasin majoituksen itse Booking.com kautta.
Määrittelemätönkin majoitus voi olla ihan ok (kannattaa kysellä vaihtoehtoja matkanjärjestäjiltä), jos ei ole esim. lapsia mukana reissussa. Eli jos vaikka joutuu vaihtamaan hotellia kesken reissun tms.

Finnair ja Bulgaria Air lentävät suoraan Helsingistä Varnaan...
Mitäs muuta haluisit tietää?