Toivoisin että uudet kirjautuneet jäsenet aktivoiukaa kysymysten ja vastausten suhteen. Ei täällä elävältä syödä!

Avainsanat: uskon että toiset ovat samaa mieltä.rohkeutta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 05:48

itse kirjautunu Napsuun vajaa viikko sitte ,mut kyl meitsi on vastaillu ja kyselly.Tosiaan muutkin uudet rohkeasti messiin vaan!

Kysyjän kommentti

Tossa on asennetta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 04:14

totta totta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 04:59

Kellonaika ei ole ehkä kaikkein otollisin, mutta toivotaan, että kun tuo päivä tuosta vähän vielä valkenee lisää, että tekstiä alkaa pukkaamaan.

Kiva nähdä, että ssatukin jaksaa muistaa napsutella sieltä lännestä. Mukavaa lomanjatkoa sinulle ja tule terveenä takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 09:45

Ihan ensimmäisenä ilahdutti nähdä ssatun kasvot pitkästä aikaa.
Kyllä olisi kiva saada uusienkin napsulaisten kysymyksiä, kiitettävästi nämä muutamat vanhat parratkin ovat jaksaneet täällä napsutella.
Antakaa vain tulokkaat meille päänvaivaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 11:01

ssatulle oikein hauskaa lomaa, ja huomasin myöskin, et ollaan saatu uusia napsulaisia, joten puolestani toivotan oikein paljon iloisia napsuttelu hetkiä ja tervetuloa tänne napsulaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.06.2009 - 13:13

Jep jep, tervetulloo vaan kirjottelemaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 16:47

Samaa mieltä, tää ei oo pahisten kerho, joten uskaltautukaa myös kertomaan itestänne hiukka tuol omas profiilissanekin, eikös juukos??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:13

Ei syyvvä, ei, mutta pikku purentaan kannattaa varautua ;)
Rohkeutta peliin ja napsuttelemaan vain joukkoon mukavaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:34

Harjoitellaan.... harjoitellaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 12:36

Suoranaista syöntiä ei pääse tapahtumaan mutta purenta on ajoittain ollut vilkasta! Ehkä pureskelevat "kulissien takana" eli ns. ystäväpalavereissa.

Lähteet:
huomioita