Vaihteeksi terveyteen. Tidättekö verenne sokeripitoiden, entä verenpaineenne ja niiden vaihtelut aamusta iltaan?

Avainsanat: en tahdo tietää numeroita yksikoinä vaan joo tai ei tyhjä poissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 23:52

Tiedetään tiedetään. Korkee, korkee ja sitten pullistuu verisuonet päässä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 23:06

verensokeri normaali,
kolesteroli liian korkea,
verenpaine välillä heittelee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 23:13

Olen diabeetikko,kaksikertaa viikossa otan paastosokerin,arvot ovat pysyneet kohtalaisen hyvinä,verenpaineesta liiallisesta en ole kärsinyt koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.06.2009 - 23:30

Noin arviot tiedän. En seuraa koska onneksi siihen ei ole tarvetta - vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 23:34

En tiedä,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 23:58

Verenpainemittari on kotona, arvot alhaiset, kaikki muuta arvot rajojen sisäpuolella, ei aiheuta lisätutkimuksia, sanoi lääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:24

ei mitenkään jatkuvassa seurannassa, mutta silloin kun on tarkastettu (mitattu) niin lukemat sellaisia tylsän normaaleja ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:56

Joku viikko sitten ainakin olivat normaalit.
Edelliset kokeet otain viime syksynä ja normaalit olivat silloinkin. En olisi mennyt näin pian uudelleen kokeisiin, jos olisin muistanut, että olin niinkin hiljan käynyt. Pyysivät kuitenkin tulemaan, joten meninhän minä. Hyvä palvelu meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:58

En aivan tarkalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:09

Normaaleja ovat. Itse tarkistan joskus myös itseltäni. Töissä toisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 08:16

en tiedä...mutta epäilen ettei arvot olet sitä mitä pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 11:12

sokrut hieman koholla, muut normaalit...sokrutkin laskee, kun seuraan syömistäni,mutta herkkusuu mikä herkkusuu...=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 13:15

Aamuisin mittaan verenpaineeni joka viikko kerran viikossa. kyllä verenpaineeni pysyy hyvin koko päivän kun on toi lääkitys päällä. veren sokeri nousee vähän normaalista,koska lääkityksellä on sellainen sivu vaikutus. että nostaa verensokeria mutta lääkärini tietää kyllä sen. viimeksi se oli 6.makeita vältän syön vain kohtuudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 16:56

Tiedän (arvoi ku et pyytänynnä:)), mut niitten aamu-iltavaihteluista en tiedä, nuokii veriarvot mitä tiiän tuli kun kävin vuoskausiin labrassa nuin niinkusta kontrollimieles. Verenpaine taas suht alhanen (kotona mittari) aamul sekä iltasel, joskus kerran 4-6kk koklaan mitata....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 19:32

Kai nuo kutakuinkin normeissa ovat pysyneet tämän rankan ruokavalion kanssa. Nyt vähän lipsuilua sattunut grillauksineen sun muine herkutteluineen, kun lapsenlapseni on luonani.