Vieläkö osaat hyppiä hyppynarulla?

Itse yritin mutta jalkani olivat selvästi eriparia joten aina jompi kumpi sotki yrityksen. Miten se olikin niin vaikeaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 21:00

kuului vielä muutama vuosi sitten päivittäiseen harjoitusohjelmaanikin, mihinkäs tuo taito olisi kadonnut ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 21:06

Osaisin jos tuolla jalalla vain pystyisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 21:24

tottakai, ei se taito unohdu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 21:25

Jep,mitään "extreme" temppuja en pysty,joitain pieniä vain.Perushypyt osaan täydellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 21:27

Eipä ole vuosiin tullut kokeiltua, mutta uskoisin osaavani.
Täytyy jokupäivä koettaa, kerron sit kuinka kävi =)
Ei se varmaan yhtä sujuvasti mene kuin tyttösenä, mutta nyt tuli halu kokeilla.
Eihän noihin jalkoihin tanssilattiallakaan sekoa, niin miks naruhyppelyssä.
No, nähtäväksi jää =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 22:28

Osaisin varmasti,mutta selkä ei kestäisi moista rääkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 22:44

Huonosti mutta kuitenkin edes jotenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:22

Osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:51

Ilman muuta, taito ei ole unohtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 01:31

Osaisin jos uskaltaisin.
Saattaisi pian kuulua rusahdus jostain päin kroppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 10:56

Kyllä menee vielä hyppynarujutut. Mutta ei todellakaan siihen malliin kuin joskus lapsena. Mihin on kaikki se energia ja into kadonnut ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 17:43

kyllähän sitä on pompittu paljonkin joskus , mutta nyt kun tuo polvi otti minusta lopputilin eikä suostu yhteistyöhön oikein mihinkään, niin luulen, et se ei suostuis hypimiseenkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:43

Kyllä minä ainakin osaan ihan hyvin hyppiä. murtta en nyt ole vähään aikaan hyppinyt. mutta tiedän että kyllä se onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 18:09

KYLLÄ.