Mihin kaikkeen ihminen tarvitsee magnesiumia,mihin kaikkeen se auttaa?

Kirjotin siitä gookleen en saanut tolkkua.

Avainsanat: magnesium apu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 20:01

Katsoppas Tolosen opit;
www.biovita.fi/suomi/terveys...esium.html

Kysyjän kommentti

Sinun linkkisi antoi tyhjentävän vastauksen kysymykseeni,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.06.2009 - 19:57

Magnesium on välttämätön kehon energia-aineenvaihdunnalle. Lisäksi se edistää lihasten ja sydämen normaalia toimintaa. Magnesiumia tarvitaan myös luuaineen muodostumiseen. Elimistö tarvitsee magnesiumia sekä luustoon että hampaisiin. Magnesium osallistuu myös hermojärjestelmän toimintaan. Näiden lisäksi magnesium osallistuu omega-3:rasvahappojen imeytymiseen.

Esimerkiksi noihin mitä tuossa tekstissä kerrotaan.

Lähteet:
lähde: vitaelab, www.vitaelab.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 20:01

Magnesium osallistuu noin 300 entsyymin toimintaan.Se vaikutta mm.valkuaisaineiden rakentamiseen,rasva-aineen vaihduntaan,,sokerin palamiseen ja soluhengitykseen.Magnesium on välttämätön lihas-ja hermosolujen normaalille toiminnalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 21:19

oikein.. ja hyvä uniläke kun ottaa illalla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 21:49

Ns. suonenvetoon eli lihaskramppiin näin lyhyesti. Olen käyttänyt purutabletteja, en tiedä onko ollut apua vai ei.

Lähteet:
uskomus

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 22:45

Kramppeihin nyt ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 01:00

Suonenvetoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:50

Se auttaa lihas krappeihin ja sydämmen sekä lihaksiston myös hermoston toimintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 20:38

Kaikki vastaukset olivat oikein, lisään vielä, että Mangnesium 350 mg x 2 iltaisin auttaa ummetukseen:))))