Te, jotka käytätte piilolinssejä!

Oliko niiden käytön aloittaminen helppoa/vaikeaa? Mikä oli vaikeinta? Kuinka nopeasti totuitte niihin?

Avainsanat: piilolinssit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 18:49

en nyt missään nimessä halua sinua masentaa, ainoastaa kertoa ettei ne ihan kaille sovi

yritin reilut vuosi sitten aloittaa piilolinssien käytön, mutta silmäni olivat vieläkin ennakkolluuloisempia kuin minä, valuivat vettä jatkuvasti ja kiukuttelivat muutenkin, oikein lääkärin kanssa kokeiltiin aikamme eri vaihtoehtoja, mutta päädyttiin siihen että pokat päässä kuljetaan (olen kuulemma poikkeustapaus).

toivottavasti sinä et kuulu siihen vähemmistöön joille ei näistä 'tehdasvalmisteisista' löydy sopivaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 18:58

minä en käytä mutta poikani on käyttänyt jo vuoden ja ei meinaa lopettaakkaan:) tottui heti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.06.2009 - 19:26

Olen aiemmin käyttänyt, ja ihan hyvältä ne tuntuivat. Aluksi asettamin paikalleen oli hankalaa, mutta kun siihen tottui niin kaikki meni ok. Harmittaa kun ei voi enää käyttää, aurinkolasejen kanssa olisi helpompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 20:19

Minä käytän aina silloin tällöin, kyllä ne suht helppo on silmään laittaa ja aika äkkiä silmä niihin tottuu, minulla tottuivat puolessa tunnissa ja ei sen jälkeen ole enää vaivannut yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 02:12

tyttäreni kävi laserleikauksesa eikä tavi mitään ikkinunoita. on tosi tytyväinen