Noin vanhaksi sai ihminen elää ja sitten humalainen törttöilee hänet hengiltä!

Lisätty: 22.06.2009 - 12:19

www.iltalehti.fi/uutiset/200...7_uu.shtml

Avainsanat: humalainen vanhus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.06.2009 - 12:53

Niimpä. Tuollaista tuossa seitsemän kilometrin päässä tapahtuu. Koskaan ei tiedä mitä tuolla liikenteessä tapahtuu. Vaikka itse olisit miten kuuliainen tai varovainen tahansa, niin kaikki toiset eivät sitä välttämättä ole. Surullinen tapaus.

Lisätty: 22.06.2009 - 13:08

Tämä kaveri oli - 57 syntynyt, ja ei paikkakuntalainen. Mitähän olisi vielä ehtinyt tapahtua ennenkuin olisi kotonaan naapurikunnassa ollut ellei poliisi olisi häntä kiinni saanut.

Lisätty: 22.06.2009 - 13:13

Selvennän hieman tuota vanhuksen osuutta tiedoilla joita luin Warkauden lehdestä. Tämä vanhus oli yhdistetyllä kävely- ja pyörätiellä kävelemässä kohti ko. risteystä. Mopoilija ajautui sitten sinne kadulta kohtalokkain seurauksin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 12:27

Ainhan se ihmiselle kuolema tulee vaikka humalaisen mopokuskin ansiosta,kamala ja surullinen loppu hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 13:04

Mummon 92v tiimalasista hiekka valui tyhjiin.
Jutusta en ymmärtänyt millä hän oli liikenteessä pyörätiellä?
Nykyisin taitaa juopon alle jääneet olla luonnollisia tapauksia. Hymyilytti näin kotona jussin viettäneenä Kalajoen juhannus juhlista lähtijät sunnuntaina ovat poliiseille antaneet promille pitoisia ilmanäytteitä runsain mitoin "morgen saitungin" mukaan..

Kuolihan sisareni miehen äiti suurinpiirtein saman ikäisenä suojatiellä auton tönäisemänä ukkonsa haudalta kotiin köpöttäessään. Lehtijutussa ei puhuttu humalatiloista mitään siinä tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 13:39

näissä rattijuoppotörppöilyissä usein se kärsijä on joku lapsi tai vanhus, usein viellä kohtalokkain seurauksin niinkuin nyttenkin, kukahan keksis sen viisaten kiven jolla liikenteeseen saataisiin enemmän vastuullisuutta tässäkin mielessä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 14:48

Niin inhoan rattijuoppoja kun yleensä vievät jonkun muun kun itsensä kuolemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 15:17

Ikävä juttu ja näillä "mopopojilla" ei tunnu olevan aina selkeää käsitystä liikenteessä ajamisesta. Minuakin yritti kerran yksi 50 v. mopoilija potkaista, kun ajoin liikenteessä siitä ohi, mutta potku ei aivan osunut autoni kylkeen. Oli paikallisen "hellsangellisin kylähullujäsen" ja ajoi pappatunturilla pitäen perunakattilaa vasemmalla kädellä päässään kypäränä, kesällä 30 asteen helteessä sarkapuku päällä ja pitkät "janne kumisaappaat" jalassa. En ensin meinannut uskoa silmiäni, mutta pakko oli kun välimatkaa oli vain metrin verran autoni ja hänen välissään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 16:47

Iäkäs anoppini jäi suojatietä ylittäessään nuoren pojan mopon alle. Pojan mopon kaasuvaijeri oli jotenkin rikki ja hän piti sitä kädellään kiinni. Ei sitten voinut jarruttaa. Mummo meni, kaatui katuun, löi päänsä ja viikon kuluttua kuoli. Keuhkokuumeeseen, luki lääkärinlausunnossa. Poikaa ei syytetty mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 19:06

ikävää!!! törkeää!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 02:35

Hyvin ikävää tuollainen tietysti on.
Vielä kamalampaa on se, kun lapsi saa surmansa. Se ei tietysti omaisia lohduta tässä(kään) tapauksessa.
Osuin kerran paikalle, kun sairaskohtauksen saaneen miehen pakettiauto törmäsi tiiliseinään ja väliin jäi mumminsa kanssa kävellyt pieni poika. Se näky ei unohdu koskaan. Kaikkein vähiten varmaan siltä mummilta.