Tiedoksi kaikille vastanneille,kun eilen kyselin siitä kaijutin asiasta,johto oli vain löysällä,selvisi tänäaamuna.

Avainsanat: piuha johto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 16:02

Niin, miesten puheisiin ja tarkistuksiin ei kannata uskoa,
eikös juuri hän tarkistanut ne piuhat ;)

mutta hyvä kun toimii taas.

Kysyjän kommentti

Juu ei niiden juttuihin ole aina luottamista,kun johto ei ollut kokonaan irti,niin silloin se on kiinne,ei hänelle tullut mieleenkään et se vois olla löysällä,tais hänellä olla vielä juhannus höyryjä päässä,eikä viitsinyt kunnolla katsoa,onneksi selvisi seuraavana päivänä,et johto oli löysällä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 12:45

Hyvä kun selvis, yleensäkin kun jossain on vikaa, niin silloin johdot on löysällä, hih :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.06.2009 - 12:58

Hieno homma, edullinen korjauskustannus tällä erää. Ensi kerralla vian etsintä huomattavasti helpompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 13:31

kun joku juttu ei toimi, yleensä se vika on johdossa

Lisätty: 22.06.2009 - 13:44

tässä taas piti vähän aikaa hekotella kun lukihäiriö iski ja ihmettelin kissaäidin tiedotusta kaikille VASTANAINEILLE .... ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 14:50

Polski Fiatista on vitsi jos se jätti tielle niin vika oli "Puolan johdossa" ja se täytyisi vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 17:12

Jumppikselle: Ei ihme, että se ei lähde käyntiin, kun solidaarisuus on puolassa ja niin on tietysti siellä johdossakin.

Lisätty: 22.06.2009 - 17:17

Mitä vähäviisas kysyi? Onko VASTANAINEILLA "kaiuttimen" johdot löysällä? No...On tietysti on? ........onnesta ovat sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 05:35

Johtoporrashan se on ainoa, joka talossa ei tiedä mistään mitään, eikä myöskään tee mitään. =)