Työskenteletkö hautaustoimistossa tms .hautausalalla?

Avainsanat: hautaustoimisto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 09:00

En!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 09:05

Nuorempana olin yhden kauden.Kaunis kesä,mukavat työkaverit.Istuttelin haudoille kukkia,ajelin nurmikkoa,ynm

Lisätty: 22.06.2009 - 09:14

Tsori.tais olla vähän tyhmä vastaus kysymykseesi.Hautaus-alalla en ole ollut,mutta hautausmaalla töissä kumminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 09:48

en työskentele ja pyrin asioimaankin mahdollisimman harvoin vaikka palvelu kokemusteni mukaan onkin erinomaisen hyvää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 10:16

en työskentele minäkään,
mutta hienotunteisuudesta ei aina niin takeita.
Olin hakemassa miestäni sairaalan obduktio-osastolta ja arkku siirrettiin hautaustoimiston autolla odottamaan siunaustilaisuutta kappelin kylmiöön.
Tokaisi ruumisauton kuljettaja autossa, mikähän tuollakin nuorella miehellä oli vaivana kun oli niin surkean laiha luuranko.
Hiukan hän hämmentyi ja jotain änkytti kun sanoin että puhut aviomiehestäni.
Kaippa sitä leipääntyy siinäkin työssä, eikä ajattele mitä suustaan päästää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 11:12

En ole siellä työskennellyt,mutta muutamankerran joutunut asioimaan hautaustoimistossa,palvelu on ollut aina hienovaraista ja ystävällistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 14:49

En, vaikka mielessä onkin käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 17:06

Seurakunnassa oli haudankaivaja joka tykkäsi kaivaa haudat yöaikaan. Pari kaveria päätti kokeilla pitääkö haudankaivajalla hermo ja menivät lakana päällä kumittelemaan.
Kun ei se tepsinyt lopettivat ja olivat poistumasa niin kaivajapa hyppäsi montusta ja nappasi heidät portilla kiinni. "Kyllä täällä jaloitella saa mutta portista ette ulos mene," ketään pelottelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:55

En! Eikä luontoni kestäisi.