Käykös teidän kissanne saunassa?

Meillä kissat ovat kovia saunomaan, köörätä ne pitää lauteelta poissa etteivät pökerry kuumuuteen.

Avainsanat: kissat sauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 11:08

Vanhempien kissa käy lämmitysvaiheessa, mutta kun lähtee pois ennen kuin itse saunominen alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 08:16

Ei ole enää kissaa, mutta silloin kun oli, viihtyivät siellä ainoastaan silloin, kun kiuas ei ollut kuumana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.06.2009 - 14:50

Sellaisessa jo vähän jäähtyneessä saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 16:25

Meitin Ville-kisu kävi (eli n.18v ikään), oli aivan pandan näkönen ja istukin kuin ihmiset seinään nojaten etutassut vattan päällä.... tykkäs kun alko sauna lämpiää ja aikans oli ylälauteil, kunnes tuli tarpeeks kuuma, no huh... nää nykyset kisut tykkää kyl saunan lauteil oleskella sillon kun sauna kylmiltään, ei olla kokeiltu, josko vaikka tykkäisivättenkin lämpösest saunomisessta, onhan se kuin uuninpankolla ois, kuten ennenvanhaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 17:32

Nuorempana (kun sauna oli pois päältä)tykkäsi makoilla siellä,mutta ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 20:07

Meidän 8-vuotias neiti kissa oili kova saunomaan vielä 3 vuotta sitten. Se oli saunassa ensimmäisenä, ei tarvinnut kuin sanoa, että nyt lähdetään saunaan, se istui jo saunan ovella odottamassa.
Nyt ei enää tule meidän kanssa yhtäaikaa, mutta jälkilöylyillä viihtyy kyllä useamman tunnin =)
Ja muutenkin tykkää pitää saunaa nukkumispaikkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 00:55

Kisujani en saunaani päästä. Sesse kylläkin toisinaan käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 17:22

Meiän kisuli menee ovelle oottaan aina ku kuule et joku laitto saunan päälle, ku oven avaa niin: shfius se jo istuu ylälauteella ja pitää melkeen repiä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:57

Ei meillä kissat saunassa käy. eikä se minun mielestäni ole kissojen paikka varsinkaan sillon kun siellä on lämpö päällä.