Joko sinulla alkoi kesäloma,mitä aijot tehdä lomallasi?

Avainsanat: kesä loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2009 - 14:04

Tänään 22.6. alkoi kesälomani, ja ainakin pari päivää olla möllöttelen (= akkujenlautaspäivät), suunnitelmia ei oo minkäänlaisia, päivä kerrallaan ja fiilisten ja ilmojen mukaan sit kattelen mitä teen vai teenkö mitään, vai enkö sitäkään, heh....

Kysyjän kommentti

Kammoan tiukkoja aikatauluja,se on mielestäni lomaa,kun katsoo mitä tuleman pitää,eikä liikaa suunnittele.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.06.2009 - 20:13

Vasta viikonpäästä aloitan ns. loman. Aion viettää laatuaikaa vanhimman sisareni kanssa kun hän tulee meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:18

Olen ikuisella lomalla. Tänään kitkin kasvimaata koko iltapäivän. Löytyihän sieltä rikkaruohojen joukosta porkkanoitakin, kun oikein tarkkaan katsoi. Ensi viikolla taitaa olla kaunista. Vietän siis kesälomaa tuossa pihamaalla. Ehkä luen jotain noista lukemattomista kirjoistani tai teen neuletöitä, uusia lankoja on odottamassa. Viikonloppuna ajattelin mennä Järvenpään Puistoblueseihin. Lapissa haluaisin käydä ja Jäämerellä. Ulkomaille en lähde, ellen sitten Viroon tai Ruotsiin. En tiedä vielä, suunnitelmia on paljon muutta mitään varmaa ei ole sovittuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:23

nukkua ja matkailla. perus kesätoimintaa, käydään euroopan maat jälleen läpi. koskaan niihin ei kyllästy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:31

kesäteatterikierros alkaa ensi viikolla, kuljeskellaan vähän etelä Suomessa kiusaamassa tuttuja ja luppoajat merellä, vähintäänkin ranassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:18

Olen päässyt jo aikojasitten eroon oravanpyörästä ja teen sitä mitä sattuu päähän juolahtamaan. Kerran täällä vain "pieraistaan" ja sitten on kaikki förbi. kannattaa nauttia elämästä niin paljon kuin vielä suinkin vain voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:39

Vappuna 2005 alkoi pidennetty vapaa ja hyvin pyyhkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:52

heips ! täällä sitä ollaan keskelläsuomea sataa taas vaihteeks ja naapuriasukas hirnuu , kun poikakaveri ei ole huomaaviinan toisessa aitauksessa, on hyvin rankkaa tuo ykspuolinen rakaus raija hevoisella, kun tuo uros vaan tiiraa noita nuorempia tyttöjä tuolta toisilta laitumilta...täällä muutama päivä, sit vaasaan..alahärmään, töysään, sastamalaan ja kotiin ootteleen uutta reissuu, tallinnaan ja turunsaaristoon, josko siinä pääpirteittäin loman kulku...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.06.2009 - 23:49

No tavallaan kun olen saikulla niin ei ole ihan virallista kesälomaa alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 09:02

Parin viikon päästä alkaa loma ja minkäänlaisten suunnitelmien tekemistä koetan välttää mahdollisimman pitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 09:44

Ei ole loman aika vielä. Reissua pukkaa koko ajan sitten kun loma koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 11:10

Varsinainen "loma" on ensimmäisen jakson osalta kohta pidetty. Loppukesästä tarkoitus vielä reissata suomessa kunhan vaan löytyy sopiva paikka ja mökki. Syksyllä sitten laivalla saksaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 20:10

Loma meni jo. Tänään oli ensimmäinen työpäivä loman jälkeen =(
Vitsailin töissä, että olihan se tultava, että kelit korjaantuu.
Nyt olikin aivan mahtava kesäpäivä, vaikkakin töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:40

Nukun ja rentoudun. Lataan akkuja.