Onko teidän seudulla tapahtunut juhannusrähinöitä tms. ?

Lisätty: 21.06.2009 - 18:57

Meillä päin pieniä tappalun nujakoita, tieltä ulosajoja, rattijuoppoja yms. "normaaleja" juhannuskuvioita ja loputhan selvinnee kunnolla vasta huomenna..siis ne uutiset.

Avainsanat: onnettomuus juhannus juhla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 22:04

täälä keskelläsuomea on todella rauhallista, joten ei kukaan känkäröi, eikä haasta riita, vaan sulassa sovussa elellään, joten perinteinen oli jussi täällä maalla..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 19:05

Ei ole havaintoja eikä kukaan ole kertonut.
Siisitä seutua niin kotikulmat kuin maapaikkakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 19:46

Kalajoen juhannus... kuulemma siellä Hiekkasärkillä oli ollut ihan perusmeininki, joka toisella tytöllä tänä vuonna "toinen silmä mustana" -tyyli, joku kauppias hakkasi 14-vuotiaalta pojalta hampaita irti, kaikkea tämmöistä pikkukivaa, mutta samahan se, kunhan ihmisillä on hauskaa.

Itseäni ei vedä juhannuksena Hiekkasärkille ei sitten mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:07

Olemme viettäneet koti juhannuksen ja täällä on ollut erittäin hiljasta ja rauhallista,huomenna selvijää lehdestä paljon on jäänyt rattijuoppoja kiinne ja mitä muuta kamalaa on tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2009 - 20:12

Ei ainakaan tässä meidän asuinalueella. Eilen tosin taisi rattijuoppo jäädä kiinni tuolla kaupunginpuolella, ainakin se tilanne siltä näytti kun ohi siitä ajoin. Toki saattoihan se olla muutakin. Huomisessa lehdessähän se totuus sitten tästä Juhannuksen vietosta tulee esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:17

kaitpa pääkaupunkiseudulla on ollut kaikenlaista harrastustoimintaa, enpä joutunut mitään epämielyttävää silminnäkijänä todistamaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:04

Hiljasta on ollut kuin huopatossu tehtaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:53

Luultavasti tavanomaista. YLE eikä Etelä-Saimaan nettisivuilla ollt mitään dramaattista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.06.2009 - 23:56

Jepp, tuolla lähirannassa nuoret hieman tappelivat,
ja joku sai kyynelkaasusta silmiinsä, siis aivan joltain tuntemattomalta, ei ollut lupaa kantaa kaasua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 09:46

Ei ole mitään havaintoa rähinöistä, siivoa ja sivistynyttä väkeä asuu sekä kotikulmilla että maalla missä olimme juhannuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 11:11

Rattijuopot on joka vuotinen ilmiö,
mutta muuten poikkeuksellisen rauhallista.