Tunnetko itsesi yksinäiseksi?

Kaipaisitko enemmän ystäviä tai miestä/naista rinnallesi

Avainsanat: yksinäisyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.06.2009 - 20:15

Joskus olisi kiva olla vain ja istua jossakin missä on paljon ihmisiä. Olen niin paljon yksin että vieraat tuntuvat välillä olevan liikaa. Kyllä, tunnen useinkin itseni yksinäiseksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 16:48

Toisinaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 17:26

silloin tällöin. vaikka avomies on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 17:57

Perhe, muutama hyvä ystävä ja iso joukko tuttuja pitävät huolen, etten ole yksinäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 18:12

Vaikka ympärillä "pyörii" paljon ihmisiä,läheisiä ja vähemmän läheisiä,niin kyllä sitä vaan joskus iskee sellainen yksinäisyyden tunne. Outoa mutta totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 18:33

nautin täysillä niistä hetkistä jolloin saan olla vain ja ainoastaan itseni kanssa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 18:54

En tunne. Samat sanat kuin tuossa vähäviisas edellä sanoo vaikka kaksineläjä olenkin. Joskus vaan on ihanaa olla ihan omassa rauhassaan, kunhan se ei kestä liian kauaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:35

Olen päässyt eläkkeelle vasta kaksi vuotta sitten. Työssäni olin jatkuvasti tekemisissä suuren ihmisjoukon kanssa. Kotonakin minulla on aina ollut perhettä, niinkuin on vieläkin. Siksi on ihanaa olla välillä ihan yksin, ei tarvitse sanoa juuta eikä jaata kenellekään. Egyptissä minulla on ajoittain mahdollisuus siihen. Oikeastaan ihminen on itsenä paras ystävä. Jokaisen olisi enennkaikkea tultava toimeen itsensä kanssa. Toki muut ihmisetkin ovat tärkeitä, mutta yksinäisyydellä on oma arvonsa kaiken hälinän ja kaaoksen keskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:01

Mökille ja vesille kaipaa välillä aivan omaan rauhaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:05

Perhe minullakin pitää huolen että yksinäiseksi en iteäni tunne, eli mies, kolme kouluikäistä lasta ja kaksi koiraa :) Lisäksi sukulaiset ja ystävät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:28

Kovin on puhelin ja ovikello hiljasia...kiva ois jos vähä useemmi pitäsvät ääntä.Eli Suomeks sanottua kavereita ei juurikaan oo ja tunnen itteni hyvinkin yksinäiseks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 23:42

toisinaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.06.2009 - 23:56

No nyt tällä hetkellä tulee aika usein hieman yksinäinen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 12:18

En ole yksinäinen ja suoraan sanottuna joskus kyllä kaipaisin viikon lomaa ihan yksin vaikka tunturimökissä. (kaveri tekikin aikoinaan niin, helikopterilla mökille ja viikon päästä pois)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:37

En tunne.