Jouduitko tänään menemään kauppaan,tekemään täydennyksiä?

Meille pitää hakee maitoa,ja leikkeleetkin on loppu.

Avainsanat: maito makkara

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 15:32

Leffa pitää palauttaa,ja ruokakin on ihan loppu.(Kamala päärynäjäätelön hinku,..)Että kaipa.

Kysyjän kommentti

Meiltä loppui maito ja leikkeleet,niin sit piti tietysti tuoda vähän irtokarkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 16:17

Ei tarvinnut tänään mennä kauppaan, huomenna vasta. Kaikki riitti ja makkarat jäivät grillaamatta, joten meillä syödään niitä alkuviikosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 17:07

Ehkä huomenna vasta. :p

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 17:27

juu maitoa tarvitsi. meijän lähikauppa oli jo eilen auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 17:58

Kyllähän kaupassa jo piti käydä ja ruokaa olikin ostettu sen mukaan, että sunnuntaina pääsee hakemaan täydennystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 18:36

eipä ollut tarvista, ei taida olla vielä huomenakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.06.2009 - 18:42

Ei tarvinnut tänään mennä kauppaan. Huomenna sitten sitäkin enemmän tuotavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2009 - 18:44

Juhlapaikalle oli unohdettu ostaa piimää, sitä kävin heille hakemassa. Mutta itselläni riittää vielä pariksikin päiväksi mitä kaapeista löytyy. Niin syötävää kuin juotavaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 18:52

Maalta tullessa pistäydyin Stockan herkussa, ei maitoa eikä makkaraa...siis en ostanut vaan ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 19:50

Kananmunia piti hakea 'veijo essolta' lisää aamusta ja nuit yksii nimelt mainittemattomii kääryleit:). Letut tuli vihdosta tehtyy ja mukeloille maistu, tosin myös aikuisille, jokohan riittäis tää serveeraus, kolmas päivä menos, jotta nyt alan vihdosta tuon kesäloman, jess (saas nähä?:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:42

Maitoa en tiennyt varata tarpeeksi koko porukalle. Muuten kaikkea on vielä tarpeeksi. Lisäksi mieheni osti paketillisen suklaajäätelöä ja suffeli-keksejä, kaksi siideriä minulle ja jotain valmisruokaa varmuuden vuoksi. Huomenna ei sitten tarvitse mennä kauppaan. Huomennahan on kaunis kesäpäivä ja voi olla ulkona koko päivän. EI silloin kannata olla kaupan jonoissa tai valmistella monimutkaisia aterioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:58

Tuli kavereita kylään, niin pakko oli käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 21:24

Tuli tuota ruokaa ostettua senverran että riittänee viikon ½-väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 22:48

eipä käyty täydennyksiä hakemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.06.2009 - 23:57

En joutunut, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 11:09

Kävin kaupassa, maalta tullessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 20:14

En ole sunnuntaisin kaupassa käynyt, enkä käy. Osaan arvioida tarpeeni ja jos mitä ei ole, niin sit olen ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:22

Kyllä jouduin.