Mitä pitäisi tehdä, kun sim-kortti kastuu?

Itselläni puhelin tippui mereen mökillä, ja sim-kortti kastui. Sillä tavalla, että puhelin menee päälle, mutta en pysty soittamaan enkä lähettämään viestiä sillä. Puhelimen näyttö on vihertävä. Puhelinmallini on uusi I Phone. Puhelin maksoi niin paljon, että uutta en pysty ostamaan. Neuvoja

Avainsanat: puhelin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 14:31

Vie sinne mistä ostit sen ja kysy mihin sen voi viedä huoltoon..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2009 - 14:25

Jos kuivatuskaan ei auta,vie huoltoon jospa he pystyvät auttamaan sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 15:33

Australialaisen teinin iPod räjähti, kun hän yritti avata pesuun joutunutta soitintaan. Sänkyyn paloi reikä ja poika vietiin sairaalaan myrkyllisten kaasujen hengittämisen takia. Ambulanssia tarvittiin myös, kun eräs Melbournen yliopiston lehtori yritti kuivata hiustenkuivaajalla wc-pönttöön pudonnutta soitintaan.
mummila.net/nuudelisoppa/200...-rjht.html

Ole varovainen, vaikka laite ei olekkaan samanlainen.
Kannattaa viedä huoltoon laite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2009 - 18:41

Käykö sille loppujen lopuksi mitenkään. Kuivaa ja kokeile. Se on eri juttu jos se puhelimessa kiinni ja siinä yhteydessä kastui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:42

Jos pelkkä sim-kortti kastui sen voi yrittää kyllä kuivata puhelimesta erillään. Puhelimesta pitää kuivauksen ajaksi ottaa akku ja kuoret pois eli niin paljon kun saat osia irti ja kuivata sitten. Jos ei pelaa kysy huollosta kannattaako/onnistuuko kuivaus ja mihin hintaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:54

Sim-kortin voi varmaankin vain kuivata ja ottaa käyttöön jossain toisessa puhelimessa. Puhelimesi on ehkä kaputt, joten joudut todennäköisesti ostamaan uuden puhelimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:04

Koita kuivattaa, ja kysy huollosta neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 09:21

pelkän sim-kortin kastuminen ei ole katastrofi, senku kuivaa (vaikka pehmeällä kankaalla pyyhkien) ja mitä todennäköisemmin toimii, puhelinkone on sitten ihan eri juttu ja kuivattelu asiantuntijan hommaa ja toimiminen ihan hhyvässä tuurissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 21:28

Kuivata se!