Mitkä on HYVIÄ hotelleja Kultahietikolla:sellaisia,missä saa nukkua yönsä rauhassa puhtaissa lakanoissa+hyvä sijainti+ei lutikoita

Niin, kertokaa hyvien hotelllien nimiä Kultahietikolla! Ja mainitkaa toki karmeat hotellikokemukset, eli joihin ei kannata ihmisen mennä lomaansa pilaamaan vaikka miten edullisesti pääsisi. Itse aion kyllä reissullani olla MUUALLA kuin hotellissa, mutta ois kiva jos hotelli olis vähintään sellainen, ettei siellä tarvitsisi KÄRSIÄ kun siellä yönsä käy nukkumassa. Tupakanasavu ja home ovat pahoja juttuja, samoin tietyt desibelit ylittävä popitus keskellä yötä. Torakat, lutikat ja muut ystävämme saavat puolestani jakaa huoneensa mieluiten muiden kuin minun kanssani ;) Olen matkustellut aika paljon, mutta Bulgaria on minulle toistaiseksi musta aukko. En ole mikään herneprinsessa myöskään, perushyvä on minulle erittäin hyvä. Kertokaa kokemuksia!

Avainsanat: hotelli hyvä huono torakat sijainti kultahietikko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 12.06.2008 - 00:01

Täältä löydät kosolti hotelliarvioita Bulgarian hotelleista, myös tosi monista Kultahietikolla sijaitsevista:

www.holiday-truth.com/holida.../Bulgaria/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2008 - 02:14

Park hotel Odessos, hyvä sijainti, hiljainen, viihtyisä, siisti ja kiva allasalue.