Mitäs grillimenusi sisälsi?

Meillä oli ekaksi kanasalaattia ja aurajuustotäytteisiä herkkusieniä pekonilla. Pääruoaksi marinoituja hirvenlihapihvejä, tsatzikia ja lämmintä leipää, jälkkäriksi grilliananasta ja siideriä. Kertokaa kivoja grilliherkkuja mitä värkkäsitte.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 10:04

Broileria sekä täytettyjä herkkusieniä...juomaa ja karaokea koko aattoilta. Tänään syödään kunnon juhannuslounas ja kait ne pakolliset grillimakkarat illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 01:59

Näin aattona uusia peunoita, silliä parsaa ja kukkakaalia myös tomaattia ja illalla grillimakkaraa. Huomenna on grillauspäivä täällä varakaanialueella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 02:03

Kyllä se oli broilerin koipia mtä grillasimme+salaatin kera nautimme..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 07:23

Kyllin kylmänä pysyi grilli. Silliä ja perunoita "saanan päälle" naamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2009 - 10:16

Ei sisältänyt mitään. Oli aivan normaali menu. Meillä ei yleensäkään syödä illalla muuta kuin voileipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.06.2009 - 10:30

Jäi tuo syömäpuoli vähemmälle. Jugurtin pistelin naamaani puolen yön aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 10:48

saatiin naapurin kanssa kimpassa puolentoista kilon lohi ja reilu kolmekiloinen kuha, ei vaikeaa arvata mitä meillä syödään ....

... vedettiin vajaa tunti vanhaa rapalaa perässä, välilä tärpää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 12:16

Ei mitään, meillä ei grillata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 12:52

Töissä tuli tosiaan grillattua . Kanaa ja mikä lihaseiväs se oli. Salaatteja makaroonin kera.Mukavasti meni viimeinen työssäolo juhannus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 13:35

makkaraa, broileri, maissii, uudet perunat + salaatti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.06.2009 - 15:21

Aurapekonisieniä,grillattua kanaa, lihaa,salaattia, rieskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 15:50

Rantakalakeittoa alkkariksi ja sitten grillipihvejä ja perunoita salaatin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:10

Broileria, makkaraa, salaatteja, uusia perunoita, silliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 21:28

Caputsinossa marinoituja kaslereita, makkaraa, tonnikalasalaattia, valkosipulia, maitoa ja limua lapsille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 22:01

Omia salaatinlehtiä ja mozzarellajuustoa kermakastikkeessa, uusia perunoita, maissia ja possunfilettä grillattuna, lettuja mansikoita raparperihilloa, juustokakku lakkapäällisellä. Nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 12:07

no perus: makkaraa, broileria, lohkoperunaa ja kylmää juotavaa :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 13:35

Ei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 03:34

Vuoden makkara-annos tuli grillattua ja porsaan ulkofilettä toisena päivänä.
Tuli myös käytyä ulkona syömässä kerran joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:24

Viipaleperunat juustolla, täytetyt sienet ja kunnon grilli pihvit.