Haluan vuokrata Espanjan loma-asuntojani, millä sivulla/sivuilla kannattaa ilmoittaa?

Googlen kautta löysin muutaman sivun, mutta ilmoitukset Englannista käsin, sivuja satoja eikä mitään taetta minne ilmoituksesi joutuu.

Avainsanat: loma-asunto vuokrata ulkomailta espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2009 - 15:06

Kokeile Suomi24-sivustoja, vaikka siellä ei saisikaan mainostaa. Mutta voit ensin kysyä jollakin nimimerkillä, ja sen jälkeen vastata omalla ilmoituksellasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 23:42

Sinuna jättäisin ilmoitukseni tänne:
www.oikotie.fi/s/mediacard/i...card_index
Maksaa kylläkin, mutta on ehkä luetuin ja ennenkaikkea luotettavin tapa vuokrata asunto tai loma-asunto. Kanavaa käyttävät myös yritykset ja siinäkin mielessä se on hyvä.

Lisäksi saat Ilmoitustakuun.

Ilmoita Oikotiellä myytävästä asunnosta, loma-asunnosta tai tontista! Jos päädyt myöhemmin valitsemaan kiinteistönvälittäjän avuksesi, voit saada ilmoittelustasi takaisin ilmoituksen hinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 10:08

Ensiksi, missäpäin sulla on asuntoja?????????
Jos on Gran Canarialla n niin olen kiinnostunut sellaisesta ,sillä menen sinne taas elokuun lopulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 11:49

Ihan millä tahansa sivustolla ei saa olla kaupallisia mainoksia. Ei siis ns. matkailukeskustelu
palstoilla.maksettu ilmoitus on aina kattavampi, niitä lukevta todella kiinnostuneet.