Oletko joskus tehnyt tai teetkö tänä juhannuksena juhannustaikoja?

Ite kerra kokeilin,pistin 7 erillaista kukkaa tyynyn alle...ei tepsiny,en nähny unessani tulevaa sulhasta.Empä taida enää kokeilla.

Avainsanat: juhannus juhannustaiat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 21:31

Kerreeppä seihtemän er sorttii yrttei ja jos uamusella on nivusissas ihottummoo - niin allerginen oot, tuon tietoiskun saatuani olen jättänyt taiat sikseen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 21:25

Tuskimpa teen, en jaksa uskoa niihin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:27

En tiedä muita taikoja kuin kukat tyynyt alle. Tytöilleni olen sen joskus tehnyt. En muista kuinka kävi. Onkohan niitä muitakin juhannustaikoja ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:43

Olen kuullut ,et juhannus yönä pitää mennä lähteelle ja lähteen silmästä näkyy tuleva sulhanen,itse en ole kokeillut,enkä enää uskalla kokeilla,jos vaikka sieltä näkyskin joku uusi,huh huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 22:28

Kun ei tuota taikauskoa oikein ole, niin olen jättänyt tuollaiset tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:34

En taio

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.06.2009 - 00:45

Enpä taida tehdä, enkä ole tainnut tehdäkkään, vaikka alasti juokseminen toki kiehtoisi kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 00:53

Olen juhannus-lapsi,eikö siinä tarpeeksi taikaa,että olen syntynyt juhannuksena aikanaan...silloin vanhaan-aikaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 01:17

Onhan sitä tuota kukkataikaa tullut nuorena tehtyä. Minua tosin opetettiin keräämään peräti yhdeksän erilaista kukkaa. Yhden kerran uneksin silloisesta ihastuksestani, ja yhden kerran näin unta jostain kauheasta TOSI renttumaisesta miehestä. Nyt olen jo kasvanut yli tuosta taikavaiheesta, lähinnä nuoruuteenhan se kuuluu. Ei ole enää kolmekymppistä varten. Sitäpaitsi vietän tänä vuonna kaupunkijuhannuksen, joten muutenkin noita taikoja olisi aika vaikea toteuttaa. Suurinosa taioista vaatii maaseutuympäristön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 02:06

Kun juoksee alasti saunasta tullessaan juhannusyönä ruisvainion ojia, niin yhdeksännessä ojassa tulee sulhanen vastaan.....varmaan melkoisen laadukas....kumppani meinaan.....sieltä ojasta löytyvä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:42

Enpä taida tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.06.2009 - 11:19

Nuorenpana olen tehnyt, nykyysin jääny vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 12:12

En tee taikoja, mutta tässäpä yksi sinkkutytöille:
Kun juoksee alasti kaupungin kortteleita, yhdeksännen korttelin kohdalla tulee varmasti komea poliisimies nappaamaan sinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 17:33

pojat kertoivat sellaisesta juhannustaiasta,
että jos panee avaamattoman Kossupullon sängyn alle juhannusyöksi,
niin juhannuspäivänä pää ei ole yhtään kipeä ....

en ole tullut kokeilleeksi