Tänään vein pyykkiä narulle ja musta kissamme tuli makaamaan niiden märkien pestyjen pyykkien päälle koriin. se puski ja haisteli

niitä pyykkejä miksi teki näin?

Avainsanat: miksi kissa tuli märkien pyykien päälle pyykki koriin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 23:40

tuulikki58,timppa ja muut;mitä luenkaan musta kissa,onko ne koko mustia ja kolleja?Voi vitsi mun tulee niin ikävä Tarmoa,se oli mun ikioma kollipoika,yönmusta,keltaisin silmin!MInusta tuntuu,et mustilla kissoilla niitä omituisuuksia enempi kuin muilla väreillä.Niillä musteilla on geeneissä varmaankin.Mun ekalla mustalla pojalla,Masi-vainaa,oli pienempänä kissana tapana hypätä pesukoneen päältä melkein kattoon roikkumaan narujen päälle,siis poikittain ja siellä se makas ja tiputteli pyykit esim.sukat alas.Mulla on yks kuvakin,kun se roikkuu tennissukkien päällä kattokassisena.Ehkä se pesuaineen tuoksu oli erikoisen viehättävä,jos ne pyykit oli vielä märkiä,mustat pojat on suloisia puskijoita.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. JOO VOIT KYLLÄKIN OLLA AIVAN OIKEASSA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 21:13

Taisi hänellä olla vain pieni kesäherjuu mielessään. Tai sitten emäntä on hänen mielestään jättänyt hänet liian vähälle huomiolle ja meinasi että nytpä tämä kostetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:21

Ehkä se kaipasi naamalleen kosteuspyyhkeitä Oli likaantunut syötyään mehevä rotan tai myyrän. Kissa on siisti olento.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:46

Meijen kissa tulee aamulla lehden pälle makaamaan,kun olen sitä lukemassa,haluaa jakamattoman huomioni,ehkä sinunkin kisu halus,et huomaa hänet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 22:26

Kissat ovat niin arvaamattomia välillä, ettei voi tietää miksi mitäkin tekevät. Jotkut tekemiset taas ovat ilmiselviä. Tuosta sinun kissasi käyttäytymisestä en tiedä. Ehkä se oli vaan kissasta mukavaa käydä märkien pyykkien päälle. Jos sillä oli vaikka kuuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:33

Meidän musta Pirskatti on niin kaavoihin kangistunut että aina keksii jotain uutta.Erityisesti puhdas pyykki ja hikiset kengät mieleisiä oleskelupaikkoja.Otaa siitä sit selvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.06.2009 - 00:46

Minun kissani ainakin saa ihme "kissanminttukohtauksia" ihme jutuista, jos oli kyse siitä?
Esm kloori on yksi mistä kissani sekoaa,tai hiusvärin haju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 23:57

Oletetaan, että eläin peittää omaa saalistajan hajuaan kierittelemällä esim. lehmän pisseissä heinikossa. On myös väitetty, että eläin toisi laumalleen hajuviestejä mahdollisista saaliista. Ehkä tämän vuoksi muut eläimmet ovatkin niin kiinnostuneita lajitoveristaan, joka on kieritellyt jossakin voimakkaanhajuisessa aineessa. Sinulla on ollut pyykissäsi tietyn tuoksuista pesuainetta ja mahdollisesti myös huuhteluainetta seassa ja tämä on laukaissut kissasi luontaisen tuoksun hieromisen turkkiinsa. Eli nou hätä. Älä tilaa vielä psykiatrilta aikaa kissallesi.