Minkä tasoisia ovat äkkilähtöjen hotellit Bulgariassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2008 - 14:28

tosi vaihtelevat...
kysele vaihtoehtoja matkatoimistoista ja vertaile netissä...
netissä on useimmiten kuvia ja tarkemmat kuvaukset hotelleista ja sen ympäristöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2008 - 15:12

Tosi vaihtelevia. Ylipäänsäkin Bulgarian hotellien tasoluokitus ei vastaa ihan meidän omaamme. Jos haluat siistin keskivertohotellin, kannattaa valita sellainen kolmen ja puolen - neljän tähden hotelli.

Minä en uskaltaisi lähteä Bulgariaan millekään jokerimatkalle (eli luokittelematon majoitus). Äkkilähdöt ovat toki ok, jos majoitus ja sen taso ovat etukäteen tiedossa.

Monissa Bulgarian hotelleissa ei muuten ole ilmastointia ja kesät voivat olla tosi kuumia. Kannattaa siis satsata sellaiseen, jossa on, niin on nukkuminen helpompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2008 - 14:09

Ihan kohtuulliset tasot on, ainakin jos otat suomalaiselta matkanjärjestäjltä. Ei mitään luksusuluokkaa, mutta kyllä niissä asua pystyy. Itse olen ollut monella "jokeri-matkalla", siis määrittelemättömällä majoituksella ja kokemukset ihan ok.