Oletko tyytyväinen nimeesi ?

Avainsanat: nimi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 19:35

Olenhan minä - kummitätini lehmän kaimana. Oli ollut kuulemma komea lehmä.

Kysyjän kommentti

Ei voi mitään, mutta oli PAKKO äänestää sinnuu =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 19:09

kyllä olen. omaan kolme nimeä+ sukunimen. ja käytän keskimmäistä nimeäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:12

Hyvin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:16

Hyvin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:18

Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:23

pakkohan se on olla kun sitä on kanatanut jo kymmeniä v :) en tottuisi enää muuhunkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:50

No joo, eihän tuossa mitään vikaakaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:52

Eiköhän tuo menettele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 20:18

Kyllä olen tyytynyt vaikka aika pitkä tämä etunimi on kirjoittaa. minulla on kolme nimeä. mutta kyllä olen silti etunimeä käyttänyt minkä olen kasteessa saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 21:18

Tyytyväinen olen ollut tähän asti, enköhän jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:50

Napsunimeeni kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:50

Minulla on kaksi etunimeä. Niistä jälkimmäinen on kutsumanimeni. Siitä en kyllä oikein pidä. Olen alkanut käyttää myös ensimmäistä nimeäni. Siihen taas en ole tottunut, mutta ehkä totun vielä myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:20

Olen kyllä tyytyväinen nimiini ja olen hyvilläni,että en ole R vikainen,kaikissa nimissäni on R kirjain,myös kahdessa sukunimessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 22:37

Erittäin tyytyväinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 00:38

Minust tämä Liisukka,on paljon mukavampi nimi,kun ristimänimi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.06.2009 - 00:48

No, enpä oikeastaan. Emma siis nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 02:28

En tietenkään ole tyytyväinen nimeen, joka toinen ihminen on minulle antanut. Ensimmäisen kerran etunimeä saa muuttaa pelkällä ilmoitusmenettelyllä. Nimen muuttamista varten saa kaavakkeen väestörekisterin pitäjältä. Itse ajattelin vaihtaa nimekseni Vidal Sassoon. Mutta nimilautakunnan sihteeri ilmoitti minulle, että nimilain mukaan Suomessa tällainen ei käy päinsä, sillä tavaramerkkiä tai toiminimeä ei saa ottaa nimekseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.06.2009 - 11:22

Olen joo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 14:28

se on ollut itsestään selvyys jo niin pitkän aikaa, että olisi tosi hankalaa muuttaa (eikä ole ilmennyt tarvettakaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 11:24

Kelpaa... On kolme etunimeä josta valita mutta ihan se ensimmäinen on kelvannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 04:14

En vaihtaisi Vidal Sassooniin vaikka saisinkin.
Elvikseen saattaisin vaihtaakin, mutta taitaa sekin jäädä tekemättä.