Kuinka pitkä matka on Riikan lentokentältä Jurmalaan?? Kulkuyhteydet siis?

Avainsanat: jurmala latvia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2008 - 12:31

Jurmala on suurin kylpyläkaupunki Baltian maissa ja toinen suuri kaupunki koko Latviassa sen pinta-alastaan. Sen etäisyys Riiasta on 25 km, Riian lentoasemalta - 15 km

Riiasta Jurmalaan voi päästä junalla, pikkubussilla, sekä pienlaivalla "Jūrmala", joka liikennöi kesällä, pyhäpäivisin.

Lähteet:
www.jurmala.lv/fi/home/turis...fault.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2008 - 15:27

Matkaa Riikasta Jurmalaan on noin 25 kilometriä. Tuo matka junalla tai bussilla taitettuna kestää 20-40 minuuttia aikatauluista ja pysähdyksistä riippuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2008 - 21:21

Kokemuksella juna matka kestää n. 25 min. ja sillä pääse suoraan keskustaan. Pitää vain itse muistaa kuunnella pysäkin nimi. Bussi matka kestää usein enemmän, riippuen mihin aikaan ollaan liikkeellä, ruuhka aikaankestää aika kauan. Taksi on lentoasemalta liki varmin vaihtoehto ja taksit kyllä päivystää kentällä, samoin kuin hotellin edessä. taksien hinnat on vajaa puolet suomen hinnoista. Hyvää matkaa :)