Sielunvaellukseen uskovia ja siitä jotain tietäviä napsussa?

Olen kiinnostunut ja lukenut muutaman kirjan.

Avainsanat: sielunvaellus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2009 - 01:44

En usko siinä mielessä että ihmiset voisivat olla välillä jotain eläimiä tai kasveja tjms. koska silloin vaelluksen aikana meillä ei olisi niin paljon opittavaa. Uskon kyllä että olen elänyt ihmisenä ja mahdollisesti toisena sukupuolena aikaisemmin, koska miten muuten olisin oppinut muutamia luonteeseen hyvin vaikuttavia seikkoja jotka eivät johdu kotikasvatuksesta ollenkaan.

Kysyjän kommentti

Ole samaa mieltä kanssasi k.o asiasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 17:49

Kyllä minä omalla tavallani tuohon uskon ettei kaikki pääty kuolemaan, mutta en siitä sen kummemmin tiedä, mitä nyt lukenut. Omia kokemuksia ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:50

On muuten sellainen aihe, että tuskin siitä kukaan tietää yhtikäs mitään ihan oikeasti. Lukea on voinut, mutta omat kokemukset puuttuu kaikilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 20:46

Kyllä minä jollain lailla uskon. en usko että elämme vaan täällä maan päällä.oletan että elämä jatkuis vielä kuoleman jälkeen jossain muussa muodossa. joo ei kellään ole kyllä omia kokemuksia tästä jutusta. mutta hulluksi tulee jos näitä liikaa miettii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:52

Tieto lisää tuskaa. Onneksi tuosta jutusta ei kenelläkään ole toistaan parempaa tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 11:10

Kukaan ei ole tullut kertomaan missä vaeltelee.
En kyllä usko moiseen. Ihmisen kuolemanpelkoa helpottamaan on kaikenlaisia tarinoita keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 17:41

... vaikka levoton onkin, ei taida sittenkään lähteä vaeltelemaan ...