Mitä tekisi mökillä, kun sataa vettä?

Avainsanat: mökki vesisade

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 12:29

Seurustelua, hyvää ruokaa ja juomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 12:21

meillä on nippu kaupalla (tosi) vanhoja lehtiä, niitä on hauska selailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:24

Käydä sunassa ja istua takkatulen ääressä paistaen makkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:33

Piirtele, lue lehtiä, istu vain hiljaa kuunnellen sadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 12:35

Voisi lukea jotain hyvää kirjaa, jos on joku mukana mökkeilemässä niin vaikkapa vähän filosofisoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:40

Minä lähtisin kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 13:47

En viihtyisi minäkään mökillä, jos koko ajan pitäisi sadetta pidellä sisätiloissa. Ennemmin olisin sitten talviasunnossa koko juhannuksen. Mutta jos sinne pitää mennä, niin ota lukemista mukaan tai jos teitä on useimpia, niin jotain seurapelejä. Niitähän voi pelailla ajan kuluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 14:32

Ota sadetakki tai sateenvarjo, mene laitutrin nokkaan ongelle, eikös kala syö hyvin sateella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 14:43

Sitä mitä muulloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 15:36

Lue, tee käsitöitä, ristikoita. Katso hyvä elokuva, jos mahdollista.
Lämmitä sauna ja jos sattuu se oma kultamussukka olemaan, köpsötä hänen kainalossa ja nauttikaa toisistanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 15:38

palisanterin ehdotus: Ota sadetakki tai sateenvarjo, mene laitutrin nokkaan ongelle, eikös kala syö hyvin sateella.

tai koita laikanmiehen kalastusta kiinnitä rc veneeseen siima ja viehe ja ohjaa venettä vaikka takkatulen äärellä niin et kasto paitsi jos tulee kala jolloin pitää hakea se oikeasti sitä vois koittaa ja toimiiki8n kato youtude lazy mans fishing

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 17:35

Ehkei sinulla ole takkaa minkä edessä lämmitellä eikä laituria millä onkia. Vaihtoehtona vain ja ainoastaan levätä, pukeutua lämpimästi ja lukea hyvää kirjaa tai tehdä ristikoita. Hyvää Juhannusta vietit sen siten millä tavalla tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 19:25

Sadepäivän ohjelma voi löytyä seuraavista:
- ota hyvä kirja ja nauti
- seurapelejä, mikäli mökillä useampia henkilöitä
- yksinolijan ajan saattaa täyttää myös pasianssin peluu
- kuuntele luonnon ääniä/tarkkaile luontoa
- pue yllesi sadetakki ja lähde ulos kävelylle

lisää vaihtoehtoja löytyy omasta päästäsi, käytä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 21:36

Hakkaa polttopuita seuraavaa kertaa varten. Jos sinulla on liiteri, niin veistele siellä vaikkapa puuleluja joillekin tuntemillesi lapsille tai ihan omaksi iloksesi. Laita sadetakki päällesi ja käy katsomassa kaikki kivat paikat, näet miten ne nauttivat sateesta. Mene naapuriin, siellä on vähän erilaista seuraa. Tee taulu käyttäen vanhoja lehtiä materiaalina, liimaa ja leikkaa, hassut otsikot vielä ihan eri kuvien kohdalle. Pelaa jonkun toisen kanssa lautapeliä tai korttia, aika kuluu mukavasti. Tee tietokilpailu porukallesi, mieti hauskat palkinnot etukäteen. Tee jotain käsityötä, vaikka ystävänpäivänauhoja. Kerää kasveja, ja tee niistä tauluja prässäämällä kasvit vanhojen sanomalehtien välissä. Piirrä ikkunastasi näkyviä lintuja, se ei ole kovin helppoa. Kirjoita runoja. Leivo ja tee ruokaa. Kata pöytä kauniisti. Lue kirjoja ja lehtiä. Pidä mökkipäiväkirjaa omista ja toisten tekemisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 23:56

Sisälläkin keksii kaikenlaista tekemistä.Nautin sateen ropinasta ja saunoa voi kyllä, ainoa varjopuoli on että uimaan mennessä kastuu. Sadevehkeet päälle ja ongelle. Vaikka näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2009 - 02:14

Lämmitä sauna, nuuhki sateen raikastamaa ilmaa ja nauti joutenolosta kerrankin.