Kone Suomesta saapuu terminaaliin 1. Ovatko opasteet minkälaiset siirtyä terminaali 1:stä lähtevään Firenzen koneeseen?

Avainsanat: frankfurt saksa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 10:13

Frankfurtin kentällä on selkeät opasteet (ja henkilökuntaakin jolta voi kysyä), löytäminen ei ole ongelma, matkat voivat olla yllätävän pitkiä eli varaudu vähän kävelemään ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 11:27

Finnair lentää terminaaliin 2E, Lufthansa 1A:han. Oikeastaan Lufthansassa on vain yksi terminaalikompleksi, ne on vain nimetty 1A, 1B, 1C, 2D ja 2E. Kakkos- ja ykkösterminaalien välillä kulkee kenttärakennuksen yläpuolella Sky-Line niminen raitiobussi tai metrojunan näköinen vehje. Sinnekin on hyvät opasteet.
Jos sekä saapuminen että lähtö ovat terminaalista 1, niin kyllä siirtyminen sujuu jaloinkin. Kävelymatkaa voi tietysti tulla kilometrin verran, mutta kävellä siellä nyt muutenkin saa. Kun koneesta on päässyt pois, niin etsii lähimmän monitorin, josta voi varmistaa, miltä portilta jatkolento on, niin sitten vain seuraa opasteita. Pitäisi onnistua hyvin. Tietysti vaihtoaikaa tulisi olla vähintään tunti, mieluummin enemmän, jotta myös matkatavarat ehtivät varmasti jatkolennolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 11:37

Opasteet hyvät kentällä :
www.helsinki-vantaa.fi/koneen_vaihto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 14:44

Seuraa monitorin ohjeita.