Kultani täyttää ensi viikolla 25 enkä vieläkään ole keksinyt lahjaa..

Poikaystävälläni on siis syntymäpäivä ihan piakkoin enkä vain millään keksi mitään persoonallista lahjaa. Viime vuonna annoin riippumaton, sekä brassimusiikki-levyn, sillä mieheni on syntyperältään brasilialainen.

Lisätty: 18.06.2009 - 14:17

HUOH! Niin että siis tämä poikaystävä='mieheni', sillä eiköhän tuo kohta 25 v ole ihan mies...mieheni, ukkoni, kultani.. kai se on yks ja sama miksi sitä kutsuu..pitääkö sitä heti alkaa pilkkua viiltämään. En nimittäin sanonut AVIOmieheni..

Kiitos muista ,asiallisista, kommenteista! :)

Lisätty: 23.06.2009 - 11:50

Kiitos kaikille! Ostin pehmoisen kylpytakin, josta hän on jo kauan puhunut ja lupauduin kustantamaan tatuioinnin, milloin hän sellaisen haluaisikaan. :)

Papitille: Hyvä idea, mutta ukkoni kun on ammatiltaan jalkapalloilija ja pääsee moniin jo ilmaiseksi ;) Ja maailmanluokan kuten Barcelonan tms pelit on niiiiiin kalliita..Ehkä jonain päivänä =)

Avainsanat: synttärilahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 10:09

Minä ostin miehelleni viimeksi lahjaksi pikkuruisen korviksen ja hän tykkäsi kovasti. Lisänä oli pullo hänen lemppari konjakkiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 09:13

Miten olisi pieni tatuointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:59

minun miehelläni on nimpparipvä ja aattelin mennä ostaa hänelle uuden lopakon , sellaisen hyvän ja kestävän , se voi joppa hieman maksaakkin , kun vaan kestää...nykyisessä on kolikkopuolella vaikeuksia pitää ne kolikot siellä mihin kuuluukin, joten sitä nyt lähen ostaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:26

Siis poikaystävälle lahja ja mies on brasilialainen, ehkäpä jätät sen poikaystävän lahjan ostamatta, saattaisi brassi mies olla mustis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:58

olisikohan joku pikkuinen amuletti (kaulaan tai ranteeseen) paikallaan, parasta lienee että symboliikan valitset itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:29

Miten olis jos ostaisit Lahjakortin sais sit itse ostaa mieluisen lahjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 12:37

Olisikohan joku paksu "miehen" ranneketju tai kaulaketju hyvä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:39

Miten olisi, herkullinen illallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 14:45

Rakkautta sylin täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 17:30

Annan taas tämän tutuksi tulleen neuvon: yritä vaivihkaa udella mitä hän oikeasti on vailla, silloin lahja on mieluinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 04:34

Vie hänet jalkapallo-otteluun.