Kaikille napsulaisille ja heidän läheisilleen oikein ihanaa ja turvallista juhannusta! Jokos olette fiiliksissä?

Itsellä ei vielä tunnu missään. Iltavuoro tänään ja huomenna aamuvuoro. Sitten alkaa jussin vietto ja toivottavasti saa olla ihan rauhassa omalla mökillään. Sää saisi olla hieman lämpöisempi.

Lisätty: 18.06.2009 - 10:51

Joskus pienikin ilme, sana, asia voi pilata ihan kaiken. Toivottavasti muille ei käy näin.
Olkaa kultaisia toisillenne, niille kaikille läheisille ympärillänne ja kunnioittakaa sitä mitä on juuri nyt olemassa.

Avainsanat: juhla juhannus perhe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 09:57

työn iloa ja rentoutukset päälle
toivoo nimerkki "kokemusta on"
noin 20 juhannusta töissä,
nyt vapaalla

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 08:40

Samaa toivotan sinulle, ei ole sen kummoisempi tämä Jussi kuin viikonloput yleensäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:06

Ei minkäänlaisia juhannusfiiliksiä.Mökkielämästä minäkin nauttisin näin helsinkiläisenä varsinkin.Semmoiseen ei mahdollisuuksia.Ihan vaan kotosalla aion nauttia hyvästä ruoasta ja hiljaiselosta.En viitsi Helsingin kokkojuhliin osallistua.Liikaa säpinää ja örvellystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:25

kiitos samoin ja hyvää jussia,jos sitä sitten vaikka jälkikäteen vietät.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:50

Samoin myös sinulle ja työniloja =)
Ei tässä vielä ole juhannusfiilareita. Sataa ja tulee, pirun kylmää !
Juhannusboolia suunnittelin kokolla tarjottavaksi, taidakin lämmittää glögit tai hunajarommit ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:10

Ei tunnut vielä juhannus missään vaan mukavaa jussia silti kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:25

Kyllä on lapsuuden juhannus fiilikset matkan varrella jonnekkin kadonneet... Ikävä kyllä. Omien lasten ehdoilla mennään. Hyvää ruokaa, limua ja illalla kokkoa katsomaan jos ei kaatamalla sada. Sit kun lapset saan nukkumaan, istun sohvalle, laitan leffan pyöriin ja kaadan itselleni viskiä yhden tai enintään kaksi lasia parilla jääpalalla. Sen jälkeen nukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 11:27

Ei tässä kummempia fiiliksiä ole tullut. Minun juhannukseni alkaa oikeastaan vasta maanantaina, kun saan lapsenlapseni luokseni. Silloin on hyvä fiilis ja mieli korkealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:04

Taitaa olla yksi samanlainen päivä k,uin muutkin, mutta saaha ainakin sanoa jussinpäiväksi ja tuleehan sitä johonkin mentyä grillaamaan ja mahdollisen kokon polttoonkin, aika näyttää!
Oikein hauskaa Jussia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:33

Eipä olla vielä alettu juhannusta viettämään. aika kylmää on vielä ollut sää ulkona. toivottavasti lämpenee juhannus aatoksi. Oikein hyvää juhannusta sinulle ja perheellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 12:37

Samoin myöskin sinulle! Kyllä tässä jo vähän alkaa tuo juhannus kuumottaa, on sentään lempijuhlani vuodesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:47

Aurinkoista rauhallista hauskaa mittumaaria, itse kullekkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:49

Antoisaa, hauskaa ja rauhallista juhannusta sinullekin. Ja myös muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 16:32

Juhannuksia sinulle, ja muillekkin. ei fiilareita kun vietetään pakosti normaalia viikonloppua kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 17:27

Oikein hienoa juhannusta sinullekin. Se mitä sanoit lisäyksessäni, pitää paikkansa. Näin kävi heti aamupäivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2009 - 20:28

ilo tuli, ilo meni. Mutta kivaa oli, välillä:D