Romanttinen elokuva jossa annetaan kukkia naiselle? Samalla voit sanoa romanttisimman kohtauksen minkä tiedät elokuvista.

Kaikissa leffoissa tätä kliseetä ei tehdä, mutta nyt olis taeve tietää moinen filmi.

Avainsanat: romanssi elokuva kukka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 08:23

Kulkurisn valssissa muistaakseni Tauno antaa Ansalle kukkasen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 01:03

Eihän tommosia voi muistaa, koska miehet ovat aina epäromanttisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 03:28

fi.wikipedia.org/wiki/Arthur_(elokuva)
Arthur on yksi suosikkielokuvistani ja romanttinen kuin mikä.
En nyt ihan varmasti muista kukkakohtausta, mutta on suoranainen ihme, jos siitä ei sellaista löydy.
Romattisin kohtaus siinä oli, kun Arthur valitsi Lindan rahojen sijaan, mutta enempää en kerro yksityiskohtia ettei mene katselunautinto ja jännitys.
Elokuva on hauska, jännittävä ja ennenkaikkea romanttinen.

Lähteet:
arthur, elokuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:52

oiskos romansi...se ainakin ol aikas romantinen leif fager oli pääosassa ja lauloi....

sua vain ylikaiken mä rakastan
sinä aarteeni päällä maan
olet kaikkeni aarteeni kallehin
olet onneni päällämaan.....jne..
tämä on niin romanttist et snif..ja nessuja kuluu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:18

tuo cibyn muistelema elokuva taisi olla nimeltään : Katariina ja Munkkiniemen kreivi ja se kyllä hyvin täyttää kysymyksen ehdot

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 12:38

No eipä muista muuten millään.!