Kumpi voittaa kasvimaallasi, rikkaruohot vai sinä ?

Taistelu rikkaruohoja vastaan alkoi tänään. Katsotaan, kumpi voittaa tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 10:37

Kasvimaalla määrään MINÄ,mutta just nyt vaikea sanoa kuinka kauan,kun on kausi alussa;paljon vesiheinää,ohdakkeet yrittää,mutta sateen jälkeen maa pehmeä ja helpohko kiskoa pitkiä juuria.Katsotaan jonkun ajan kuluttua kuinka mun suu napsuu...

Kysyjän kommentti

Mitäs me farmarit ! Vesiheinän voisi syödäkin, mutta nyt ei kelpaa. Pihatatar puskee vahvat lehtensä kaikkialle, peippi pörröisine varsineen ei myöskään kelpaa. Taistelu jatkuu !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 00:36

Rikkaruohoilla on kova kisa keskenään käynnissä. Huomaan! Voikukan pitkät varret näyttävät johtavan ylivoimaisesti! Itse olen luovuttanut toistaiseksi ja puutun asioiden kulkuun siinä vaihessa, kun asiat alkavat riistäytyä käsistä!

Sori mulla ei ole kasvimaata, puhun nurmikosta, jookos?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 01:10

Minä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 03:40

Kasvimaa onkotona jäänyt projektien alle, mutta mökillä ei ole ainuttakaan rikkaruohoa.
Itse en kyllä ota siitä suurtakaan kunniaa. Kotona on kyllä kukkapenkki, mutta siinä ei kasva nyt mitään, jos lemmikkejä ei lasketa. Istutin siihen syksyllä kolmisenkymmentä narsissin sipulia, eikä ainutkaan noussut pintaan. Mökillä painoin kymmenen sipulia samasta pussista nurmikon reunaan ja hyvin kukkivat. Nyt se kukkapenkki saa lähteä ja aion tehdä siihen reunavallin tai pienen muurin ja kipata siihen muutaman kuution uutta multaa. Samalla rakennan sille kastelujärjestelmän.
Ööh, tuota, mitäs sinä kysyitkään? Rikkaruohoja? Minusta lemmikit eivät ole rikkaruohoja, kun niitä on penkki sinisenä ja valkoisena ettei multaa näy. Kauniita ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 05:40

yleensä rikkaruohot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 08:09

Minä luovutan elokuussa, kynsisakseni kuten mieheni nimittää, ovat tylsyneet siihen mennessä, joka vuosi on myös pienet elikot nakertaneet kasvustoa, etanat ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 08:10

Kasvimaata ei ole mutta kukkamaalla alkukesästä minä johdan mutta jossain vaiheessa loppukesällä rikkaruohot ovat ottaneet selvän voiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:17

en ainakaa mä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:30

ihan saa oikein tosissaa ottaa niiltä rikkaruohoi pois, mut nyt pitää antaa jo voitton merkkiä, kun lapset tulevat ja nyppivät niitä minunkin kukka/ rikkamaastani...niin voito on saavutettu....kait :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:00

Kasvimaata ei ole, enkä aio tehdäkään. Tai sit eläkkeellä ollessa kun on aikaa pyllistellä vaikka kasvimaalla.
Meillä hieman kesken tuo pihasuunnittelu vielä niin ei mahdottomia taisteluita ole ollut.
Mitä nyt vähän voikukkien kanssa, tilanne on fifti / sixti sanoisin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:11

'kasvimaa' on enimmäkseen kivipuutarha, ei tarvitse taistella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 11:16

Nykyisin ei ole sitä kasvimaata jonka voisin taltuttaa rikkaruohoista, mutta lapsena maalla puutarha kukoisti, kun olin siellä aamusta iltaan kitkemässä. Se oli tosi kivaa puuhaa. Kitkin veljeni kanssa pitkät kaalimaatkin. Ja ihan käsipelillä. Kyllä me silloin voitettiin, ja rikkaruohot saivat todeta olevansa heikompia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 12:39

rikkaruohot voittaa melkein aina-.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.06.2009 - 17:24

Suht'koht' tasoissa ollaan. Rikkaruohot voittaa kesäisin, minä talvisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:39

Minä voitan kun ei ole kasvimaata! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:03

Tältä erää minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 13:42

MINÄ voitan jos niin haluan, mutta koska en halua, annan rikkaruohojen vallata alueeni :)
^kaunista on luonnon omat antimet... miksi niitä pois ajamaan....