grillaatko jotain eksoottista nyt juhannuksen iloksi...

minä pysyn ihan perinteisis, eli possua, makkaraa , broiskuu..

Avainsanat: eksoottista grilliin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 09:18

en, meinasin iha perinteisesti makkaraa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 22:16

En grillaa, mutta jos grillaisin, niin se olisi makkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 22:36

Onhan siinä eksotiikkaa kun kamalassa tuulessa ja vesisateessa saa jotenkin avogrillin ensin syttymään ja sateesta huolimatta makkarat jotenkin lämmitetyksi. Bon Apetit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 23:31

Tuskin mitään erikoisempaa. Possun filettä varmaan ja tietenkin makkaraa. Keitetyt perunat grillissä on myös herkullista. Ehkä maissia, katsotaan nyt, mitä sitä innostuu laittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 00:28

Ei eksoottista vaan: herkkusienestä jalka pois auraa tai mustaapekkaa tms. sisälle maun mukaan, pekonisuikale tai pari ympärille, grilliin. possun filettä tai härkää ja keitetyt kuori perunat.
salaattia

Kuulin, että salmiakki possu olisi suurta herkkua? Näinköhän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 01:01

Se salmiakkipossu on tosi hyvää, vaikka suhtauduin ensin siihen epäilevästi. Hirvee grillataan edelleen pakkasesta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 01:13

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 08:12

Ennen en ole laittanut grilliin bataattia, mutta nyt sain ohjeen jota aion huomenna kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 08:47

Omaa napaani jos paistaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 11:02

jos saareen päästään, niin sitä mitä katiskasta löytyy, voi olla eksoottistakin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:08

En meinaa grillata muuta kui makkaraa, maissia, perunanyyttejä, lihaa ja Pekoni tuorejuusto herkkusieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 12:42

Varmaan halloumia, ja sitten munakoisoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:41

en tiiä onko minimaissit eksoottisia, mut mulle ne on. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 22:15

ananasta