Seuraatko televisiosta kesäillanvalssia?

Satuin katsomaan viime perjantaina,oli upeat esiintyjät ja soittivat hyvää tanssimusiikkia.

Avainsanat: musiikki tanssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 22:31

Aina. Pääsin jopa viime vuonna ihan kuvaruutuun kun kuvaukset olivat Saarenmaanvalssi -tapahtumasta. Tulee vain niin paha mieli kun rakastan tuota tanssimista yli kaiken.

Kysyjän kommentti

Tanssiminen on mukavaa,kun on hyvä viejä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 22:00

juups tulee vaan aina tuo tanssi varvas niin kipiäks kun niitä katselen ....siis tekee mieli lavalle humpalle, no kyllähän sitä vielä sinnekkin ehtii, kesä vasta aluillaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 22:12

Katsoin viimeksi ja hyräilin mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 23:44

Taidan olla joko vanha tai sitten ulkopuolinen, kun en ole tuohon tanssilavakulttuuriin koskaan oikein päässyt kiinni. Tai sitten se johtuu siitä, että olenkin niin musikaalinen, että tanssiminen nykyisen mieheni kanssa ei täytä vaatimustasoani tanssille ylipäänsä. Mutta en katso, en katso tosin mitään muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 01:11

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 08:13

En aina mutta jos toosa auki just kun se sattuu tulemaan niin saatanpa sitä hetken katsellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:26

tuskinpa on tv auki ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 12:43

Tuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:46

Kyllä tulee katsottua jos muistan. Kyllä siinä ohjelmassa on usein hyvää musiikkia. kyllä sitä on mukava katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:59

Joskus, harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:42

En katsonut, kun olin pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 15:33

en