Hauskaa ja turvallista Juhannusta koko porukalle! koitetaan olla joutumatta tilastoihin!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 12:09

Hauskaa Vappua , vai Jussiko se nyt on , on pikkuisen nuo päivät sekaisin, mutta haitanneeko tuo mittään?
Ota varovaisesti sen asuntovaunun kanssa ja laita hyvin tulijalat alle kun asetut paikallesi!
Toivottavasti on vatupassi aisassa?
OIKEIN HAUSKAA JUSSIA TIMPPA!!!!!!

Kysyjän kommentti

Paljon hyviä vastuksia.Onneksi olen karavaanari kaikkien ystävä.tilasto on onneksi yhdistyksen kirjoissa.loppuviikolla luusisin että punkaharju ja savonlinnan seutu ktsuu.opettelua pikku reissuilla.kyl toi volvo on mahtava veturi. iman sänniä kiskoo1200kg kivuttomasti ja kukutus 160km 12.2.mut tällä kiukaalla ei näy paljon ja turbo on turjaa.nitähän kaupataa.seur ehkä volvoc60 tdi tai cx 60

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 21:58

kiitos samoin ja ajeleppa varoen sinne minne olet menossa.... :) myöskin aurikoista jussia.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:59

Hyvää juhannusta myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 22:11

Hauskaa juhannuksen aikaa. En pääse tilastoihin, kun kotona olen. No tosiaan voihan sitä kotonakin jotain sattua, mutta tuskin nyt kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 22:29

Kiitos samoin sinulle sekä myös niitä turvallisia kilometrejä yhdistelmän kanssa mikäli tienpäälle aiotte. Aina olen elänyt näin jussinakin siihen malliin ettei tilastotieteilijöiden ole tarvinnut haroa harvenia hiuksiaan minun takiani. Tosin putosin viime juhannuksena veneestä... rantakaislikkoon kun oli lainavene ja hiton pitkä ja hutera. Oikein mukavaa ja tunnelmallista Juhannusta sinulle ja perheellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 23:49

Kiitos samoin sinulle, viettäkää oikein ihana juhannus uudessa "mökissänne" !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 01:05

Minä en ainakaan sepallus auki järveen huku, jos en sitten tuohon kaupungin katuojaan?
Viinaa ei saa sitten juoda, sillä se on kaiken pahan alku ja juuri!
Lupaan:

Tänä juhannukse ei sit ryypätä. Juttuhan on simmone, ettei juhlatunnelma ain tartte ryyppäämist. Voi sitä pittä muutenki hauska: juara kaffe ja muistella mennei simmottis lunkiste, vai kui?

Jos KUITENKI ryypätä, niin ryypätä iha vähä vaa. Oteta korkeintas yhret tai kahret ja maistella niit hittaste niinku herrasmiähet. Sit voira otta vaik jotta viini, ettei ain koskist tai votka kauhioi määri.

Jos KUITENKI ryypätä paljo, niin ei ainaka ruveta laulama. Se on simmottis ku juavuksis oleva ihmine laula, nii ei sitä kukka mielelläs kuuntel. Eli ei sit lauleta, olla juavuksis vaa.

Jos KUITENKI ruveta laulama juavuksis, niin ei lauleta mittä härskei värssyi. Ei se loppuje lopuks ol mittä hauska, et ain tartte olla nii härski, voi sitä juavuksis olla siivoste vaa.

Jos KUITENKI lauleta härskei värssyi, niin ei lauleta niin kovi, et joku naapuri tai isäntä tule valittama.

Jos KUITENKI tulla valittama, niin pyydetä silt vaa iha kiltiste antteks, eikä ruveta tappelema. Mut jos KUITENKI ruveta tappelema, niin tapella simmottis iha vähä vaa, ettei tul mittä yleist mellaka.

Mut jos KUITENKI tule simmone yleismellakka, niin lähretä aikonas pakko, ettei koko viikolopp men iha piäle.

Jos koko viikolopp KUITENKI menee iha piäle, niin ei sit ryypätä ainaka ens juhannukse yhtää!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 08:21

Oikein iloista ja turvallista juhannusta. Koetetaan olla immeisiks´.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 08:29

Muistakaa kaikki jotka vesille menette käydä pissillä jo maissa, niin ei tarvii veneessä ruveta sen asian kanssa heilumaan. Turvallista juhannusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 10:29

hauskat sullekkin ja
omalta osaltani voisin vaikka yhtyä tuohon onttopohjan lupaukseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.06.2009 - 12:43

Samoin! Oikein hyviä juhannuksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 12:50

Varovisuutta sinne vesille minne menettekin Boutilla. tai jos asuntoautolla matkustat varovaisuutta liikenteessä. Toivottavasti et ole kovin rapulainen juhannuksena. Mutta HYVÄÄ JUHANNUSTA KUITENKIN TIMPPA MISSÄ MENETKIN SILLOIN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:44

Kai sitä pitää yrittää. :) Hyvää jussia sullekin! :D