Jo on TAAS Matilla huono muisti,missä se tapaamispaikka onkaan ollut,oliko se IKEA,kuka muistaa? yle.fi/uutiset/talous_ja_

Avainsanat: matti huono huono muisti tapaamispaikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 14:51

Kaikkihan taitaa tietää mikä heikentää kuuloa, mutta että muistiakin. Voi Matti raasuu...

Kysyjän kommentti

Pah mokomaa ukkoa,minen ainakaan sääli,menis kuulon-eikus-muistin parannuskurssille ja sassiin ja sitten sinne Laukkalaan tai mikä se oli,missä sen miljoonamaalaistalo on?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 14:44

no nyt on se sivustokinpoistettu , et niinkös tuo nyt muistelee ....eikai ois kuitenkin 24 treffiisivut..siin on kyl niin huonomuistinen pääministeri et huolestun jo sen tyypin muistamattomuutta.. tai on vaan niin kova valehtelee , et korvat heiluu yhtenäs..

Lisätty: 17.06.2009 - 15:05

sain tuo sivunkin auki..jotta on poijalla huono muisti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 15:18

Ei mene tälläkään Matilla hyvin, kun kiemurtelee siellä eduskunnassa toisten tentattavana. Onkohan tuo Matti-nimi joku kirous. Yhdellä jos toisella Matilla on ongelmia. Pitäisköhän MV:n mennä dementiatohtorille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 16:08

matti rulettaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 16:46

on tota uskottavuuskriisiä näköjään liikkeellä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 17:51

Mikähän näitä suomenkansan Matteja vaivaa ?
Jossakin kotimaisessa sarjassa mies tuumasi, että minkäs sitä ihminen muistilleen mahtaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 18:06

Älkää te nyt yhtä Mattia mollatko, Matilla on vain selektiivinen muisti, niin kuin meillä kaikilla silloin kun ei halutakaan muistaa kaikkia hämärämpiä juttuja. Kohta Matista tulee päähenkilö ohjelmaan: "Muisti palaa pätkittäin"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 19:05

Matti ei muista mittää! Lähtisi vaan Sirkan kanssa soutelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.06.2009 - 20:56

Oivoi, eipöä ollut enää artikkelia tallella.