Viihdytkö sinkkuna?

Olen itse eronnut.Onnex mulla on muutama TOSI YSTÄWÄ!Nautin yksityisyydestä ja vapaudesta.(lapset lentäneet jo pesästä.En kyllä hanttiinkaan pane jos SE OIKEA vielä kohdalle osuu...susi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 14:32

Nautin, ja kovasti. Ei ole kenellekään tilivelvollinen. Saa olla just niin kuin haluaa. Nukkua myöhään, tai valvoa pitkään. Ei tarvitse olla ruoka pöydässä tiettyyn aikaan, eikä korjailla kenenkään jälkiä. Voi tätä autuutta. Ainut huono puoli on juttukaverin puuttuminen. Pitää höpistä yksin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 14:06

Ilmeisesti en viihdy, koska en oikein edes muista niitä aikoja, kun olen ollut sinkkuna.
Suhteen alkaminen on aina ollut minulle enemmän tai vähemmän odottamaton yllätys hetkellä jolloin on oikeastaan jo luovuttamassa koko ajatuksen parisuhteesta.
Se saattaa alkaa sinullakin siis vaikka nyt Juhannuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 14:06

Viihdyin eroni jälkeen ensi alkuun oikein hyvin sinkkuna ja nautin olostani. Vaan ajan myötä vierelleni ilmestyi ihana mies ja hänen kanssaan viihdyn vieläkin paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 14:13

en kylä viihtyis olen jo niin tottunut tuohon rakaaseen mieheeni, toivon vain , etten koskaan joutuisi yksin jäämään, myöskin jos meitin pitää lähteä täst maallisest vaelluksest, niin saisin olla eka ...lähtiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.06.2009 - 14:17

Tässä juuri eronneena täytyy sanoa että viihdyn oikein hyvin, pitkän parisuhteen jälkeen tekee hyvää, en voisi kuvitellakkaan että pomppaisin heti uuteen suhteeseen edellisen päätyttyä.Näin on hyvä, ainakin vielä hetken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 14:27

En ole sinkku mutta viikkoleski. Nautin kun saan olla mitenpäin haluan ja milloin vaan. Talo alkaa tuntumaan ahtaalta viikonloppuisin nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 14:32

Emmää oikeen, kyllä poikaystävä kelpais :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 14:46

Säätyni on ollut,
sinkku,
avokki,
aviovaimo,
leski,
avokki,
varmasti se sinkkuaika olisi kaikista lupaavinta aikaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 15:36

Joo, olen sinkku, mutta nyt useamman vuoden jälkeen kaipaisin vierelleni miestä. Taitaa vain olla niin, että kun on monet vuodet ittekseen asunut ja oppinut tekemään ja laittamaan asioita (mm. vaihtamaan autoon renkaat jne.), mies tuntee, että olen mennyt hänen reviirilleen, eikä siksi halua suhteeseen tällaisen naisen kanssa. Olen huomannut, että miehet kyllä ihailevat itsenäistä naista, mutteivat pysty asumaan sellaisen kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 16:08

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 17:58

Avioerostani on aikaa jo 15 vuotta, eron jälkeen tykkäsin olla sinkkuna useamman vuoden.
Oli mukava kun ei tarvinnut joka käänteessä ottaa huomioon sitä toista osapuolta.
Sit oli taas aika seurustella, huonolla menestyksellä, ja taas oltiin sinkkuna.
8 vuotta sitten kun kolahti, niin kolahti kunnolla. Nyt en kaipaa yksinoloa. On mukava tehdä asioita yhdessä. Toki on hetkiä, kun kaipaa sitä omaa rauhaakin ja sen toisillemme suomme.
Ei tarvitse joka hetki olla kuin paita ja perse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 18:11

Olen nyt riittävän vapaa, joten en haluaisi olla sinkku. Olen ollut sinkkuna yhden vuoden ja tunsin itseni tosi yksinäiseksi. En osannut edes mennä minnekään yksinäni. Nyt on hyvä. Voin olla pitkiä aikoja poissa toisen hermostumatta ja sitten olemme taas yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 21:23

en.. koska olen perheen perustanut ympärilleni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 22:04

En viihtyisi sinkkuna,on minulla nytkin vapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2009 - 09:35

juu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:54

en oikein.