Kuka kaipasi peltisiä kahvipurkkeja? Mulla olisi=)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 08:08

Kiitos vaan mutta itsekin olen niitä vuosien mittaan kirppareilta ja antiikkimessulta aika ison määrän hankkinut, joten riittävästi on. Kannattaisiko sinunkin laittaa ne joskus vaikka kirpparille myyntiin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2009 - 08:09

jos jollekkin ne eivät kelpaa, niin muuta ne rahaksi ja myy kirppiksellä, siellä ne löytää uuden kodin ja saat muutaman sentinkin...uskon et keräiliöitä riittää sinnekkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2009 - 08:20

Etkö löydä niille uusiokäyttöä? Yhteen nappeja, toiseen lankarullia, pienet naulat, erilaiset nippelit ja nappelit, kynät ym. tai sitten keittiön säilytyspurkkeina. Pohjasta ruuvilla seinään kiinni, niin saat mainion pikkukaapin vaikka kylppäriin pikkutarvikkeille, säilytystilan ruuvimeisseleille ja muille pientyökaluille. Kukkapurkkeinakin voisi käyttää sekä tekemällä niihin pieniä reikiä ja siten saada aikaiseksi kivoja kynttilälyhtyjä. Päällystä jollakin kauniilla kuvilla ja anna lapsille lahjaksi, sujautat jotain kivaa sinne purkin sisään. Mielikuvitus käyttöön, kyllä keksit keinot. Jos ei niin sitten minänkin tarjoan että viet kirppikselle.
Hei, tuosta sain itsellenikin idean. Jos suinkin saan sinne vessapaperirullan mahtumaan, niin siitähän saa mainion telineen puuseehen mökillä. Ei kostu sateella eikä linnut noki. Näin nimittäin meinaa käydä meidän mökillä. Minä siis huolisin vessapaperirullan suuruisen kahvipurkin, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:37

Jos kyseessä on niitä Pauligin puna-valkoisia purkkeja joissa on Paula-tytön kuva niin ko. purkeilla on jo pientä keräilyarvoa, jos ovat kunnossa. Älä ainakaan hävitä, myy tai lahjoita kierrätykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:42

Kun heitimme sardiini- ym kahvipurkit Saksassa 60-luvun alussa roskikseen nuhteli eräs paikallinen ettei ne kuulu sinne. Lajitteli roskisemme ja siirsi kaikki peltipurkit metallin keräysastiaan sekä kertoi että näistä tehdään "volkkareita". Ilmankos ne niin äkkiä meillä Suomessa ruostuvatkin piloille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:10

Jollei tosiaan löydy kotona uusiokäyttöä, voit myydä ne kirpparilla; niillä tosiaan ON keräilyarvoa jos ovat vanhoja; vanhat pauligin purkit ovat noin 8 euroa kappale. Jos sinulla on tuttavia ja ystäviä, jotka keräävät vanhaa tavaraa, he ottavat mielellään tällaisia lahjoja vastaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:40

Mulle kelpaisi.Mutta vie ne kirpparille,saat ne heti myytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2009 - 10:50

Itsellänikin on muutamia, ja yritän päästä niistäkin eroon. Kirppis on hyvä paikka myydä ne, tai kysy kavereilta, sukulaisilta, että tarviisko he.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 12:56

Loistava nimimerkki sulla!Muuten en ole kiinnostunut peltipurkeista.Kaapissa on yks isän "kokoelmasta"just se vihreä Paulig-purkki.Mulla siinä tietty kahvia,huomasin just tänä aamuna,että paperilappu oli kyljestä pudonnut,jossa epv.1992!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.06.2009 - 13:36

Ei kiitos, en tarvitse :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 16:12

Ei kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 20:24

Mie tarvitseisin, mutta missähän asti ne sun purkit ovat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 17:59

En taida tarvita kun onnii pikkuunen kämppä, mutta kiitos tarjouksesta. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2009 - 04:04

Älä ainakaan hävitä ilmaiseksi, niillä on keräilyarvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2009 - 15:48

Tarvetta olisi ja kiinnostaa!!!

Lähteet:
Kotiin ja vaunuun