Kun avaatte Napsus kohdan vastaukset, niin näkyykö teillä siinä vasemmalla kysymysmerkit? Ennen näky mielestäni heti teitin logot?

Kun ennen päivitystä avas tään napsun, (nyt tosin siin eri etusivu ekana), mut tään kysymyspalstamme, niiin eikö siin näkyny kysymyksen vieres kysyjän logo/naamakuva (tai mikä lie)?? heti jo ennen kuin avas/klikkas ns. varsinaiseen kysymyskohtaa?

Lisätty: 16.06.2009 - 23:21

Pitää vissii hankkia tuo dementiakoordinaattori kotikäynnille, kun en ees tätä eilisen Napsun 'ulkonäköö' ees muista,....pelkkä näkömuisti vain täskii asias:)

Avainsanat: naamakuva muuttunut logo kysymysmerkit versio uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 23:23

Voi kamala vastahan se eilen oli se vanha käytössä, mutta jos ihan tarkkaan ajattelen, niin kyllä se profiilikuva tuli näkyviin vasta kun klikkasi kysymyksen auki. Eli kuten nytkin.
Tästä huomasin itse miten itsestään selvää kaikki on ollut ettei niitä ole edes kunnolla mieleensä painanut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 23:23

Ei mitään muistikuvaa,mutta jos nyt päivityksen yhteydessä ajateltu intimiteettisuojaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 23:35

Kyllä se muistaakseni niin oli siinä vanhassakin versiossa että näkyi vaan se kysymysmerkki, ja kuva vasta sitten kun klikkasi kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 23:44

Kyllä minä muistelisin että kysymysmerkki oli ennen uudistustakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 23:46

Kysymysmerkki siinä oli ennenkin minun mielestä. Vai olikohan? Tosi hassua, ettei tuollaisia asioita paina mieleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 23:50

Viimeisimmät kysymykset sivulla ennen tänne vastaussivulle tuloa näkyy tietenkin vasemmassa reunassa kysymysmerkki eikä kenenkään oma kuva. Kysymykset ovat suljettuja ja vasta tänne vastaussivulle tullessa näkyy oma kuva vasemmassa reunassa, kun on vastannut ensin kysymykseen. Näin oli myös ennen eilisiltaista päivitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 08:13

Kysymysmerkkihän se siinä näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 08:14

kyllä se oli tuollainen kuin nytkin on.... jonnin13 tervetuloa tänne dementtiaklubiin... olet sitten 2 jäsen..kun minä olen se eka....ja tervetuloa muillekkin, jotka ovat huonomuistisia.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:32

Mie oon sit viissii se 3 jäsen, kun en muista mittää =)
Villiveikkaus, että kysymysmerkki ennenkin.
Tai siis luotan hyvämuistisiin Napsukavereihin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:44

Kyllä sieltä logo paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 11:58

Kysymysmerkin minäkin muistelisin sieltä näkyneen. Mutta koska "oma kovalevy" on niin täynnä, niin muisti pelaa tosi huonosti. Nykyisin en enää muita, mihin hienoon piiloon olen kulloinkin tavaroitani pistellyt.
Nimimerkki " Elämä hukassa ?"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 18:02

Enpä muista yhtikäs mitää tosta. :o