Minä kysyn puolestani mikä on hauskin mainos?

Lisätty: 16.06.2009 - 22:29

Kiitos Papiti. Entisenä lahtelaisena olen joskus voinut ylpeänä sanoakin: lahtelaista - tottakai.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 22:49

Lootus hetki (se kyllästynyt anoppiinsa juttu on aika hauska)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Voin ihan kuvitella että miniäni tekevät niin, että jaksavat sitten taas hymyillä anopilleen kun tavataan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 22:19

Tämä ei ollutkaan mikään helppo kysymys.
Vain ärsyttävät mainokset jäävät mieleen ja mainostoimistot sen kyllä tietävät.
Olisiko tässä mitään hauskaa?
www.youtube.com/watch?v=b3CW...re=related

Oleppa hyvä Ida. Joskus kannattaa vähän muistella kysyjän taustaa ennen kuin vastaa. =) <---- hymiö...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 22:21

Minua naurattaa aina ne eri numerotiedustelujen mainokset, joissa toisissa laitetaan eri murteita hiukan halvalla ja toisissa kysellään,että kuinka voin auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 23:48

Elisan mainokset ovat olleet kautta linjan hyviä. Ainakin hyvä musiikki siivitti yhtä mainosta.

Lisätty: 17.06.2009 - 00:51

Nyt vasta huomasin, että kysyitkin hauskinta mainosta. No ei nuo Elisan mainokset ole niin hauskoja, mutta muuten hyviä. Pöh, kun tuli luetuksi huolimattomasti kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 23:51

Joku jugurttimainos oli hauska missä vanhat mummelit ja pappelit ostokeskuksessa.
Sitten tämä Danonen mainos missä kaksi pikkupoikaa katselee dinosauruksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 00:11

Ennen kuin kuin Mallasjuomat myytiin niin ne olutmainokset oli minusta hauskoja..

Lähteet:
Muistatteko OMY, Sininen,Lahden erikoijen ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 00:12

Mitä lukee Gigantin työntekijän palkkakuitissa?
- Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 02:11

En tunne hauskoja mainoksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 08:46

se orava joka ohjaa sitä kuorma-autoa peukulla , et tänne vaan ne kaikki, mut en nyt muista minkäs mainos se on, mut siitä tulen hyvälle tuulelle.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:50

Tosi vaikee. On totta, että huonot ja ärsyttävät jäävät mieleen.
Papitin linkistä tuli mieleen tämän päivän Kapakka tunnelma mainos, se on melko hauska.
Dna:lla oli joskus mainoskampanja Elämä on, niissä oli useita hauskoja mainospätkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 10:48

Atrian grillimakkaramainos:"Tänään ei sada yhtään niin paljon kuin eilen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 11:17

veskipaperimainos, Lootushetki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 12:03

Serlalla pyyhkii hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 18:05

"Mä oon äiti ens kerralla" En muista tosin mitä siinä mainostettiin. :// olikohan atria