Kukkahattu, pirunsarvet vai...

Minkä näistä valitsisit, jos olisi pakko panna päähän juhannusjuhlille joku näistä, kukkahattu, pirunsarvet, huivi, pupunkorvat tupsuhännän kera, pipo vai lierihattu?

Lisätty: 16.06.2009 - 18:13

Lisätään sitten nuo allaolevat muutkin ehdotukset ja kaupan päälle morsiushuntu! =)))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 18:02

isoisän olkihattu (vaikkei se listoillesi päässytkään)

Kysyjän kommentti

Ja laakeriseppeleen saa kutreilleen nopein vastaaja, Vähäviisas!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 18:03

Pirunsarvet kuullostaa mukavalta. Joskus on pirut mielessä ;)
Kukkaseppelettä ei ollut vaihtoehtona, mutta senkin voisin laittaa ja leikkiä juhannusmorsianta =)

Lisätty: 16.06.2009 - 18:28

Selvennetään nyt sen verran, että ei saman aikaisesti pirunsarvet ja kukkaseppele!

Lisätty: 16.06.2009 - 19:37

PateT, bootsit päähän =o , meillä päin niitä pidetään jalassa.
Elä välitä, kouluaikaan(kin) kokeissa vastailin ihan kysymyksen vierestä, mutta kyllä sieltä aina irtopisteitä herui vai olisko ne ollu säälipisteitä=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:11

Minulla on aito cowboyhattu, joten se ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:11

Pupunkorvat ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:19

Minä paljastan pirunsarveni juhannuksena, muulloin minulla on pupunkorvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 18:19

Kai minä jänöjussia matkisin. Mutta porkkanan laittaisin kuitenkin kaulaan roikkumaan, pitäähän sitä kaulakorukin olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:48

Bootsit puuttus listalta,lisää ne vielä niin tääkin on tyytyväinen.Yhdet juhannustanssit ladossa on tullut tanssittua valkoiset kamalat kummisaappaat jalassa,kun satoi vettä saavista kaatamalla,mutta kamalan kännissä oleva hanuristi soitti "Metsäkukkia" tuntitolkulla,joku huomautti ,et vaihda levyä.Hanuristi henkäs syvään ja aloitti taas:puurattaat,puurattaat metsään on tullut jo syys...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:52

Voisin leikkiä hetken kukkahattutätiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 19:19

Näillä keleillä se olisi pipo ilman muuta. Kun tuppaa nuo korvat kipeytymään kylmässä ja tuulisessa säässä. Saisitte kateellisena ajatella minua piponi kera, kun itse kärvistelette kylmissänne kaikkine kukkahattuinenne ja pupun korvinenne. Ja ne pirunsarvet lämmittää kaikkein vähiten, paitsi siellä mistä ne on kotoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 19:36

Sääskiverkko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 19:51

VVoi jos ois päässäin se morsiushuntu...taidan kääriytyä moskiittoverkkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 23:57

Pupunkorvat ja tupsuhäntä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 02:23

Lierihatussa kuljen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:35

kukkahatussa jussina , mutta luulen kyl et lippispääs siel kokol istua kökötän...