Napsussa et saa rahaa, mutta tienaa rahaa netissä mainoksia klikkailemalla. Joko olet mukana?

Tienaa rahaa netissä mainoksia klikkailemalla

PTC-sivuilla voi tienata rahaa netissä vierailemalla mainostajien sivuilla.

PTC-sivuista luotettavin on Neobux, jolla on jo yli 3 miljoonaa jäsentä. Sivustolla on myös suomenkieliset foorumit jos avuntarve iskee.

Sivustolta tienaa $0.01 - $0.02 per mainos, joita on vähintään 4 päivässä, joskus jopa 12.
Tuottavinta on se, että palveluun tuomien jäsentesi klikkauksesta tienaat myös saman $0.01 - $0.02.
Rahat saat varmasti, kunhan pääset kahteen dollariin ($2.00).
Lisäksi voit myös "vuokrata" näitä referraaleja niinkin alhaiseen hintaan kuin $0.30 per nenä, joten pienellä investoinnilla voit saada suuriakin summia.

Rahanlunastustavaksi kelpaa sekä PayPal että Alertpay.

Itse en ole vielä kovin kauaa ollut sivulla, mutta sitä on luonnehdittu useilla keskustelupalstoilla kaikkien aikojen parhaaksi PTCksi. Lisäksi screenshotit maksuista ovat lupaavia.

Rekisteröitymään: www.neobux.com/?rh=4B726F6F74

Lisätty: 16.06.2009 - 17:45

No mutta Papiti! Ajattele sentti on miljoonan alku! Jos et usko, niin kysy vaikka Roope Ankalta?

Lisätty: 17.06.2009 - 12:45

Riittääkö cibylle 5 000 €/kk alkuun? Asia on niin, että sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin hankkia oma domain käyttöösi ja rakentaa sinne kotisivut. Sijoitat sinne yritykseltä saamasi bannerit ja sivuillasi vierailijat hoitavat napsuttelemalla rahat tilillesi, niinkuin täällä napsussakin. Sinä itse istut havajilla hiekarannalla ja musta neekeri tuo sinulle kookoscoctailia jota naukkailet ja tarkistat silloin tällöin läppärilläsi paljonko tilillesi on taas napsahtanut rahaa. Helppoa vai mitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2009 - 12:57

Kiitos mielenkiintoisesta vinkistä, täytyypä käydä kurkkaamassa, rupesi kiinnostamaan.

Kysyjän kommentti

Muutaman kaverin olen kuullut sinne liittyneen, mutta sitä en tiedä miten on lopulta kannattanut. Kaikki on tietysti siitä kiinni kuinka aktiivisesti ihmiset sivustollasi käyvät. Itse työn teosta asiassa ei ole varsinaisesti kysymys. Suurin homma on bannerin vaihto yrityksen tarpeiden mukaiseksi ja sen on muutaman minuutin juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 17:39

Höh!
Tuo kuulostaa työltä! Ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:00

Ei taida olla sama kuin PointShop ? Siellä oon, mutta eipä oo tullu tienattua, laiska vissiin oon =)
Mistä näitä senttejä oikein tulee ?
Kyselempä sit illalla isännältä . . . . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:06

taitaa loppua ikä ennenkuin noissa hommissa rikastuu, varsinkaan kun ei ole kovinkaan innostunut mainosten lukija, samalla ajankäytöllä luulisi löytyvän parempaakin tuottoa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 18:15

Kuulostaa rankalta rahankeruulta. Taitaa mennä ikä ja terveys sekä takamus kerkii pahan kerran puutumaan - ja leviämäänkin - ennenkuin päivän tienestit ovat kerätty. Ja milläs välillä niitä bonuspisteitä sitten ehtii Napsussa keräilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 18:53

En koskaan lähde mukaan tuollaisiin juttuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 19:16

Ei hyvältä kuulosta. Anteli olla minun puolestani osallistumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 23:58

Tiedön nuo tuollaiset sivustot ja en aio ikuna niihin liittyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 02:24

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2009 - 09:38

en ole moisissa jutuissa ollut mukana, mut kerro sitten mitä tienasit, kun saat ekan tilin, voin sit vaikka tullakin mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.06.2009 - 18:15

Joskus koitin rekisteröityä, mutta ku en jaksanu paypalia hommata nii jäi siihe. voishan joskus taas kokeilla jos jaksaa. :)