Olen vihdan käyttäjä,vaikkakin sanotaan:ensin mennään saunaan ja sitten syödään vasta...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 11:48

jups noin meilläkin sanotaan ja ihan sen tähden, kun menee saunaan täyteen ahdatun vatsan kanssa niin ainakin minulle tulee paha olo siellä saunassa ...joten tyhjälä tai sopivalla masulla nauttii sunomisestakin..täysin rinnoin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.06.2009 - 11:49

... lämpöinen löyly on kotisaunan, äiti kun vihtomassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:54

HÖH,eiks tää ollutkaan sama kysymys,kuin äsken,vastasin just noin...huh,luulin et oon tullut hulluks?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.06.2009 - 12:02

Wilhelm, olet tainnut laittaa vastauksesi kysymyksen tekopaikalle. Vastaukset laitetaan kysymyksen alapuolella olevaan ruudukkoon, jossa lukee *Vastauksesi:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 12:13

Miehä vaston vastallain, laatonkankarjalaiset perinteet velvoittavat! Ja vaston vastakii:
vattaa, selkää ja säärilöi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 12:18

Minä en kyllä saunan päälle ala syömään mitään, varsinkaan savolaisia koivunrisukimppuja.
Pullo Urquellia kyllä maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 13:09

Meillä syödään ensin ja sitten saunaan mennään vasta kainalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.06.2009 - 13:13

Kyllä minä ainakin syön ennen saunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 13:38

En pidä saunasta. Ruokailu vasta saunan jälkeen, niin on terveyden kannalta parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 17:02

syödä pitää koko ilta, samantekevää missä välissä sielä vatsoja vihtomassa käydään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 20:32

Saunassa oottaa vasta. Ruokaa ja juomaa vasta saunan jälkeen =)