Onko kenelläkään kokemusta valmis matkoista sunny beachiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 14:52

Tarkoitat varmaankin Bulgarian Sunny Beachia ? Olen ollut kerran siellä, oli halpa matka, aurinko paistoi, ei tullut nälkä ja nukuin hyvin. Lepolomasta käy Bulgariakin, ja siinä vieressä on Nessebarin kaupunki, jossa kannatta käydä kävelemässä. Toisen pariskunnan kanssa vuokrasimme taksin koko päiväksi. Hän esitteli meille kaikki samat nähtävyydet kuin matkatoimistokin olisi esitellyt. Nyt saimme henkilökohtaisen aikataulun ja omat ohjelmat. Se kannatti, hinta oli sama kuin matkanjärjestäjilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2009 - 11:12

Eikös näitä "sunny beachejä"ole vähän joka kylässä,ympäri maailman?Kerrohan mitä erityisesti tarkoitat,joku voi vastata,voit lisätä esim.avainsanoihin,jos et muuta halua kertoa.

Lisätty: 16.06.2009 - 11:57

AHA!Siis Bulgariassa tämä "sunny beach",anteeksi tyhmyyteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 11:47

Se on nuorille sopiva paikka.
Menoa ja meininkiä löytyy, kulttuuria ei niinkään. Hintataso oli ainakin pari vuotta sitten varsin kohtuullinen, mutta € nostanee hintoja pikkuhiljaa, joten kannattaa mennä äkkiä, kun vielä pääsee halvalla.
Rantateillä saat silitellä kesyjä(?) karhuja, käärmeitä, liskoja ja ties mitä otuksia.
Jos pidät omituisista kulkupeleistä, niin paikka on oikea.
Paikan turvallisuudesta liikkuu erilaisia juttuja, mutta pienellä järjen käytöllä siellä pärjää siinä kuin muuallakin.
Halvemmalla ei etelään taida päästä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 13:40

Ap tarkoittaa ilmeisesti Bulkkiksen menomesta Sunny Beachia. Ei tuttu paikka eikä tutuksi tulekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2009 - 13:40

Halpaa ja aurinkoa ja rihkamaa ja sisäänheittäjiä ihan kelpo ruoka-/juottoloihin. Rahanvaihdossa valppautta, miel. pankeissa; eipä juuri muuta. Päivässä kadut katseltu. Uimavedessäkin tuoreissa kuvissa levää? Onnea matkaan ... ja aurinkoa.